Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registrerengenoeg plekken in de buurt van de Doublet waar je op loopafstand gewoon het parkeertarief van € 2,50 per uur betaald. Rond het oranjeplein is er een van.Het gaat om een bedrag dat sinds kort is ingevoerd om niet-bewoners weg te jagen, niemand gaat natuurlijk 50 euro betalen als je even naar de doublet gaat dus wordt er gezocht naar alternatieven
Waar ik altijd al parkeerde voor de doublet is het ook nog gewoon 2,50 per uur, aan de overkant van het water hooftskade, dan loop je het bruggetje over, zuidwal en dan loop je vanaf de pisbakken de doublet binnen, je rijdt dan om cs heen om daar te komen maar meestal parkeer ik gewoon rond de geleenstraat, dan ga ik eerst daar even kijken en daarna loop ik naar de doubletgenoeg plekken in de buurt van de Doublet waar je op loopafstand gewoon het parkeertarief van € 2,50 per uur betaald. Rond het oranjeplein is er een van.
Laad/los plaatsen speciaal voor vrachtwagens zijn volgens mij gratis.Totdat er gecontroleerd wordt .....
Beste Wendy (of Lorena, hoe je jezelf ook wilt noemen...),Belachelijk mijn bericht wordt steeds verwijderd omdat dat volgens de mod niet de bedoeling is dat ik vermeld dat bij mij op de laan van nieuw oost indie 200 a den haag!! wel gratis parkeren is ..
heel vreemd dat dit verwijderd wordt ...
Ik kan me ook nog wel herinneren dat op Hookers minder positieve berichten over DS werden verwijderd
In ieder geval duurder dan op straat, waar het € 2,50 per uur kost.Iemand die het tarief weet van de parkeergarage naast de Geleen?
Of kan je daar jr auto alleen laten reinigen?
Ze rekenen €5,- per uur of gedeelte daarvan. ( is prijzig )Iemand die het tarief weet van de parkeergarage naast de Geleen?
Of kan je daar jr auto alleen laten reinigen?
en thuis weten ze niet waar je bent geweest.Ze rekenen €5,- per uur of gedeelte daarvan. ( is prijzig )
Voordeel is wel dat het contant kan.
Easypark app zie je ook niet waar er geparkeerd is op je afschrijving van de banken thuis weten ze niet waar je bent geweest.
In Beide straten zijn geen haltesIk kom meestal met de metro naar Den Haag , soms met de trein.
Heel zelden ga ik met de auto naar Den Haag.
Mijn advies is met OV naar Doubletstraat of Geleen straat gaan.
Zeer dichtbij,....uitstappen achterste deur tram,.... 5 stappen,....Nee, wel heel dichtbij de Geleenstraat tram 17.
Dat is niet erg collegiaal, hoe zit het met vrachtwagens die daadwerkelijk moeten lossen, die mogen omlopen met de hele zooi?Kennis van mij rijd in een vrachtwagen,.....hij zet m op een laad/los plaats midden in de stad,.....staat hij gewoon gratis