Vergelijk dit even met Amsterdam.. dan piep je wel anders90 cent per 15 minuten? Dat is behoorlijk prijzig
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenVergelijk dit even met Amsterdam.. dan piep je wel anders90 cent per 15 minuten? Dat is behoorlijk prijzig
Ik parkeer gewoon voor 2,50 per uur rond de Geleenstraat of aan de overkant van het water bij de DoubletVergelijk dit even met Amsterdam.. dan piep je wel anders
Buiten die 50 euro zone en dan erheen lopen, zoals bij Geleenstraat in de buurt kan je beide redlights bezoeken, of zie bericht boven jeIk ga eigenlijk altijd met de motor naar den haag en dan heb je geen parkeerproblemen.
Nu wil ik komende week graag weer een bezoekje brengen aan de hofstad, maar nu met de auto ivm de kou.
Kan iemand mij advies geven waar te parkeren.
Alvast bedankt.
Groeten Remco
Kijk deze kaartIk ga eigenlijk altijd met de motor naar den haag en dan heb je geen parkeerproblemen.
Nu wil ik komende week graag weer een bezoekje brengen aan de hofstad, maar nu met de auto ivm de kou.
Kan iemand mij advies geven waar te parkeren.
Alvast bedankt.
Groeten Remco
Vandaag nog gewoon 2,60Nu 6,75 per uur
Was de repelaerstraat 6,75Nu 6,75 per uur
Je bent erzo vanaf holland spoor.Torenhoge parkeertarieven in Scheveningen een feit: 50 euro, ongeacht hoelang je er staat
Toeristen die in Scheveningen in de wijken willen parkeren moeten sinds 1 mei meteen het dagtarief van vijftig euro betalen, ook al is het maar voor een half uurtje. Na jaren van klachten heeft Den Haag de torenhoge tarieven voor straatparkeren in de badplaats doorgevoerd.www.ad.nl
Ik kan niet het gehele artikel lezen, maar het lijkt erop dat de gemeente het parkeerbeleid in de wijk rond de Doubletstraat drastisch gaat veranderen.
Nog meer maatregelen om prostitutie langzaam te verbannen uit het straatbeeld. Weinig klanten/vraag zal redenen geven om de ramen uiteindelijk te sluiten.
Persoonlijk doe ik al meer moete door mijn auto in de wijk ernaast te parkeren (Oranjeplein), gratis op Trekvlietplein of kom ik met de trein.
goh, dat had natuurlijk niemand zien aankomenHet was ook niet de bedoeling dat mensen er gebruik van zouden maken, wie gaat er nou 50 euro betalen als je 1 uur wil parkeren, het was zodat de bewoners meer parkeerruimte zouden hebben, dat heeft gewerkt maar de ondernemers klagen nu dat ze minder klanten krijgen