Te gek voor woorden, Je wordt gestraft omdat je geld spaart. Dat motiveert....Ik heb zelf geen ervaring met geld storten. Maar van mensen met kinderen hoor ik dus dat er al betaald moet worden voor het storten van de inhoud van spaarpotjes.![]()
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenTe gek voor woorden, Je wordt gestraft omdat je geld spaart. Dat motiveert....Ik heb zelf geen ervaring met geld storten. Maar van mensen met kinderen hoor ik dus dat er al betaald moet worden voor het storten van de inhoud van spaarpotjes.![]()
ik stort bij de ING ja kost 6 euro, tenminste de laatste keer. Dat was begin dit jaar.Ik heb zelf geen ervaring met geld storten. Maar van mensen met kinderen hoor ik dus dat er al betaald moet worden voor het storten van de inhoud van spaarpotjes.![]()
Nog een tip ga naar een plaatselijke winkel die niet giga druk is. Maak een envelopje met wisselgeld van bijvoorbeeld 20,- en vraag of ze willen ruilen.Mijn advies: doe muntjes in een potje, bv het wisselgeld van de boodschappen, leeg deze potjes zo nu en dan op uw bankrekening, neem het geld op en ga lekker van bibs met het wisselgeld.
Sec gezien is een auto iets om je van A naar B te verplaatsen, maar veel modellen worden aangeprezen op basis van emotie en je kunnen onderscheiden van de massa. Nog los van de aanschafprijs, zouden anders meer koekblikken verkocht worden, maar nu koopt iemand bijvoorbeeld een Alfa vanwege het sportieve imago en een Mercedes vanwege de status van het merk.Het maakt voor een autofabrikant niet zo veel uit of ze nu een autonoom voertuig aan een organisatie ter beschikking stellen of een auto aan jou verkopen (of leasen). Sterker nog, je ziet autofabrikanten nu al een omschakeling maken naar businessmodellen die minder gebaseerd zijn op verkoop en service en meer op abonnementsmodellen.
Daarnaast is het nu al zo dat het merendeel van de auto's boven de 30k niet gekocht wordt maar geleasd, dus dat "you own nothing" is al lang begonnen.
ondanks dat er een stuk privacy verloren gaat, is het in sommige gevallen toe te juichen. Ik woon langs een doorgaande weg met meerdere verkeerslichten en het is goed hoorbaar hoeveel autobezitters zich gedragen als een stel kleuters.Controle over gedrag van verkeersdeelnemers is al langer mogelijk. De EU heeft wetgeving ingevoerd die stelt dat voertuigen vanaf (ik meen) dit jaar verplicht beïnvloedingsmodelijkheden aan boord moeten hebben. Nu gaat het dan nog om "ondersteunende technologie" maar het punt komt in zicht dat het voertuig herkent dat het op een weg met een bepaalde snelheidslimiet rijdt en daarmee niet sneller zal rijden dan de snelheidslimiet.
Uiteraard zal er dan ook wetgeving zijn die stelt dat het verboden is deze technologie uit te schakelen, en voorwaarden van de fabrikant die stellen dat jij niet een andere ECU in "jouw" auto mag hangen.
in bepaalde staten is de zelfrijdende auto al weer verboden en mogen ze de weg niet meer op.In Amerika blijken de eerste zelfrijdende taxies inmiddels in gebruik te zijn genomen en zoals gebruikelijk bij dit soort door machtige multinationals/ngo's gestuurde maatschappelijke hervormingen blijken veiligheid en instemming/bemoeienis van de locale gezagshebbers geen rol van betekenis te spelen, al ligt de boel voor 1 speler nu even op pauze na het meters meeslepen van een door derden aangereden persoon.
Ik vind de koppeling van "mensen wensen zich niet aan de regels te houden" aan "dan gaat er maar een stuk privacy verloren" redelijk beangstigend.ondanks dat er een stuk privacy verloren gaat, is het in sommige gevallen toe te juichen. Ik woon langs een doorgaande weg met meerdere verkeerslichten en het is goed hoorbaar hoeveel autobezitters zich gedragen als een stel kleuters.
Rood licht? Geen boodschap aan. Busbaan? Idem. Eenrichtingsweg? Idem dito met een rietje. Datzelfde motor- en uitlaatgeluid verklapt al dat ze de toegestane 50 km/h bepaald niet respecteren, zeker in combinatie met het vermogen dat een personenwagen tegenwoordig aan boord heeft.
En terwijl ik dit schrijf wederom iemand die het nodig vindt om flink de motor op toeren te jagen...
Dat hebben we kunnen zien in de coronatijd, waarin mensen een worst werd voorgehouden met een soort paspoort.Ik vind de koppeling van "mensen wensen zich niet aan de regels te houden" aan "dan gaat er maar een stuk privacy verloren" redelijk beangstigend.
Het gaat om het principe dat er schijnbaar een wens is om privacy op te geven in ruil voor veiligheid / het houden aan regels. Oftewel, gewenst gedrag afdwingen met behulp van technologie. In de eerste plaats vraagt dat om het vertrouwen dat de partij die de regels maakt deze eerlijk en voor iedereen gelijk toepast.
Nee er bestaat nog paypal te goed bonnenZou de digitale € een einde betekenen van prostitutie?
Snap je t niet?Over welke Euro heb je het? De Europese of de Belgische?
Ik denk dat jij het niet snapt. Er is een verschil tussen de Belgische Euro en de Europese. De Belgische Euro heeft geen 1 en 2 cent munten meer. Alle andere Euro-landen wel.Snap je t niet?
... je moet wel beseffen dat de digitale Euro al net zo lang bestaat als de fysieke Euro...Zou de digitale € een einde betekenen van prostitutie?
Mobiele creditcard readerZou de digitale € een einde betekenen van prostitutie?
Vrijwel niet meer mee betalen, dus je kan er nog mee betalen. In België kan en mag je er niet meer mee betalen. Cash bedragen worden verplicht afgerond op de bijliggende 5 cent: bijv.. 25,13 € wordt naar boven afgerond naar 25,15€ en 56,41 € wordt dan naar beneden afgerond naar 56,40 €. Dus na de reis zit ik hier met officieel waardeloos geld. Ik dacht nochtans dat de Euro een eenheidsmunt was in de gehele Euro-zone. Zo een is Europa dus. Een regelrechte schande is het, pure diefstal.In Nederland kan je daar ook (vrijwel) niet mee betalen.
Het oudste beroep ter wereld vindt zich wel een weg hoor.Zou de digitale € een einde betekenen van prostitutie?