Algemeen Zwols pleziertje (Zwolle)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

jrk

Wandelaar
69
15/11/23
84
9
Maar eens een algemene pagina voor Zwols Pleziertje. Na een periode van enige droogte qua aanbod dames, staat er nu weer een aardig aanbod op de site.

Wie geeft er eens recensies voor deze dames? Onbekend (qua recencies) maakt onbemind en dan hebben de dames weer te weinig klandizie en zit Zwols Pleziertje weer zonder aanbod en er is al niet zo veel aanbod in Zwolle en omgeving!
 
Er werkt een nieuwe blond meisje van 23. Iemand al geweest? Wilde vandaag afspraak maken maar was op de eerste dag al helemaal volgeboekt helaas
Je bedoelt Samantha, die werkt nu ook onder de naam Veerle in Kropswolde bij Lady Butterfly. Ook werkt ze bij Club De Woeste Hoeve in Matsloot ook onder de naam Veerle.
 
Laatst bewerkt:
Onlangs bij haar geweest bij Lady Butterfly. Zeker een knappe slanke blonde twintiger met grote opgespoten lippen, grote geplakte nepwimpers en een gespraytande huid, ze is ongeveer 1.78m lang en heeft een cup A. Leuk om mee te praten ook vooral over haarzelf; vertelt veel over haar prive. Heeft al meerdere clubs gewerkt maar is vaak snel weer weg. Zit heel weinig initiatief in haar, beetje energieloos en afstandelijk. MIsschien is dit niet de juiste branche voor haar. Daarom is een hoogtepunt er ook helaas niet van gekomen. Misschien als je een klik met haar hebt je wel een goede ervaring met haar kan hebben, maar voor mij geen herhalingsgevaar.
 
Er werkt een nieuwe blond meisje van 23. Iemand al geweest? Wilde vandaag afspraak maken maar was op de eerste dag al helemaal volgeboekt helaas
doe geen moeite. Ze is al weer van de site vertrokken. Zoals zo vaak blijven de DVP's maar kort bij Zwols Pleziertje. Waarschijnlijk te weinig klandizie of zo en dan meer weer ergens anders naar toe?
 
doe geen moeite. Ze is al weer van de site vertrokken. Zoals zo vaak blijven de DVP's maar kort bij Zwols Pleziertje. Waarschijnlijk te weinig klandizie of zo en dan meer weer ergens anders naar toe?
Haha damn. Dat is alweer snel idd.
Nee ik denk niet dat ze te weinig klanten had want was de eerste 2 dagen volledig volgeboekt.

Maar dat ze daar geen dames vast kunnen houden is wel een probleem idd. De enige die er al lang werkt is Robin. Het is leuk om af en toe met haar af te spreken maar val meer op blond haha
 
Haha damn. Dat is alweer snel idd.
Nee ik denk niet dat ze te weinig klanten had want was de eerste 2 dagen volledig volgeboekt.

Maar dat ze daar geen dames vast kunnen houden is wel een probleem idd. De enige die er al lang werkt is Robin. Het is leuk om af en toe met haar af te spreken maar val meer op blond haha
Is Robin ook voor 'gewoon' te boeken, of alleen als SM en ook voor die tarieven?
 
Nieuwsgierig geworden even op de site gekeken.

Zelf ben ik fan van B2B om " in the mood te komen"

Nu zie ik prijzen voor een kamer en prijzen voor massage. ( +€10,-)

Mijn aanname is dat dan
Bij een massage hetzelfde mogelijk is als wanneer je voor een "kamer" kiest.

Iemand hier ervaring mee?
 
Het is haar 1 keer gelukt om me 3 keer in half uur te laten komen haha.

Zou een keer langs gaan 😊
Het talent zit dan vooral aan jouw kant. 3x klaarkomen in een half uur? Kom je al klaar als ze d'r naar kijken of zo? Als ik ben klaargekomen, dan is het ook écht klaarkomen en wel zodanig dat ik fysiek uberhaupt niet in staat ben om dat binnen 10 min. nog een keer te doen.
 

Fijne Internationale Dag v/d Vrede!

Partners

Nieuwste berichten

Forum statistieken

Onderwerpen
41.805
Berichten
811.763
Leden
33.762
Nieuwste lid
Leagv91
Terug
Bovenaan Onderaan