WHEM Zwarte dame Club 23 Vanderdonckdoorgang Gent

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

dorisday

Stamgast
Forumpionier
560
06/07/21
286
14
Heeft iemand ervaring met het negerinnetje dat sinds een paar maanden werkt in Club 23 Vanderdonckdoorgang 23 Gent. Ik denk dat ze tss de 25 en 30 jaar is (?). Ze oogt in elk geval mooi (looks en lichaam). Bedankt. Grt. Dorisday.

Ik heb ze gisterenavond (14/02) laat (tussen 22 en 23u) ook zien staan. Vroeger stond er daar jarenlang in de nacht een negerin die veel zwaarder gebouwd was. De nieuwe vind ik veel knapper maar ik kwam voor Mickey op Schepenenvijverstraat 19A/1, cfr. mijn bericht daar.

Toch haar aangesproken: ze sprak Frans, is Domenicaanse en pzc is mogelijk maar dan voor 30' en 100 euro wat dus convenant is. Toch niet bij haar binnen geweest maar de eerste indruk is ok. Ze was constant vrij maar er waren weinig wandelaars en vooral kijkers en geen doeners. Ik dus gisteren ook, maar ik kwam speciaal voor Mickey die uiteindelijk bleek er niet te zijn.

Ik heb ze gisterenavond (14/02) laat (tussen 22 en 23u) ook zien staan. Vroeger stond er daar jarenlang in de nacht een negerin die veel zwaarder gebouwd was. De nieuwe vind ik veel knapper maar ik kwam voor Mickey op Schepenenvijverstraat 19A/1, cfr. mijn bericht daar.

Toch haar aangesproken: ze sprak Frans, is Domenicaanse en pzc is mogelijk maar dan voor 30' en 100 euro wat dus convenant is. Toch niet bij haar binnen geweest maar de eerste indruk is ok. Ze was constant vrij maar er waren weinig wandelaars en vooral kijkers en geen doeners. Ik dus gisteren ook, maar ik kwam speciaal voor Mickey die uiteindelijk bleek er niet te zijn.
't Ja peter3: Mooie meid hé dat nieuwe jonge zwartje ! Ik wacht nog wat af en hoop op één of meer recensies. Toen ik er zaterdag was was ze toch regelmatig bezet (wat soms een goed teken is). Ik wacht dus af. Maar inderdaad bijzonder lichaam en looks. Ik hoop dat PMC en standjes 20 min. niet meer dan 50 euro is. Grt. Dorisday. (merci voor de info peter3)

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan