Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenStaat ook nog 1 van 18y met maanden zwanger.
Gelieven er wel rekening mee te houden dat ik 5 maand zwanger ben
Ja daar is het al te laat voor
helaas jammer, de advertentie is pleitosLaura
Momenteel in mijn laatste fase...extreem geil extra nat en grote borstenwie komt mij neukenalleen mannen met respectdouche kan voor en achter af bij mij30 min: 100,-...www.kinky.nl
Staat er niet heel duidelijk in , maar ik denk dat ze zwanger is
Weer online maar ook te vinden op sj onder andere naam. https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/geile-nl-dame_8058028helaas jammer, de advertentie is pleitos
die is gewoon volslank als je t mij vraagtLijkt ver van zwanger op foto's
En spreekt er ook niet over in advertentie
Laura
Momenteel in mijn laatste fase...extreem geil extra nat en grote borstenwie komt mij neukenalleen mannen met respectdouche kan voor en achter af bij mij30 min: 100,-...www.kinky.nl
Staat er niet heel duidelijk in , maar ik denk dat ze zwanger is
Weer online maar ook te vinden op sj onder andere naam. https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/geile-nl-dame_8058028
Heb haar een aantal x Appje gestuurd maar geen reactie terug.. lekker links laten liggen danSnap niet waarom je als meid c.q. vrouw 2 verschillende namen gebruikt met 2 verschillende telefoonnummers.
Foto's van beide advertenties gecheckt via https://yandex.com/ en geen overeenkomsten met andere dames gevonden. Foto's lijken dus echt te zijn.
Dan heb ik alleen nog maar de volgende vragen.
Is zij echt de dame van de foto's omdat niet in beide advertenties staat dat zij in de laatste fase zit.
Is het wel echt een dame en is het geen lokkertje van een maf persoon die kickt op mannen die zoeken op zwangere dames.
Ben benieuwd wie de gok gaat nemen en gaat kijken.
Of eerst videobellen ?
Voordeel is dat zij klaarkomen in mond doet en pzc. Als zij ook nog slikt maakt zij kans dat ik het ga proberen te checken maar eerst een andere meid zien te benaderen.
Misschien is ze terminaal?Momenteel in mijn laatste fase...
extreem geil extra nat en grote borsten
Over welke laatste fase heeft ze het dan?
Voor de verwarring die er is onder ons ze gaf aan dat tegenwoordig op sexjobs er niet meer met zwanger geadverteerd mag worden ook het woordje is al een reden tot ban(bij dvp dan).
Ja klopt dat gaf ik ook aan mee dat is wat ze te horen had gekregen van de helpdesk van de site en lijkt me niet dat ze daarom gaat liegen aangezien ze daadwerkelijk zwanger is en op deze manier wat extra's wil verdienenHet lijkt mij om eerlijk te zijn sterk dat je als dame geen advertentie mag maken met het woordje zwanger er in maar dat je als man of koppel dat wel mag en dat je lekker een zwangere kut wil volpompen. Er staan namelijk al maanden advertenties open met dat soort verzoeken tegen betaling.
uitstervend soort die zwangere vrouwenAls je op Sexjobs.nl zoekt op 'zwanger' krijg je alleen maar ads met dick pics van mannen die zich gratis aanbieden als zaaddonor!
Al 4-5 maanden geleden met dezelfde fotos gezien. Is zeker een fake.Iemand ervaring met Linda - Leuven?
Mooie en hete zwangere nieuw in de stad
GFE really!! heet zwanger van veel melk hallo liefdes, verlangen, passie, seks en alles wat je zoekt je vindt het in deze gepassioneerdewww.redlights.be
Snap niet waarom je als meid c.q. vrouw 2 verschillende namen gebruikt met 2 verschillende telefoonnummers.
Foto's van beide advertenties gecheckt via https://yandex.com/ en geen overeenkomsten met andere dames gevonden. Foto's lijken dus echt te zijn.
Dan heb ik alleen nog maar de volgende vragen.
Is zij echt de dame van de foto's omdat niet in beide advertenties staat dat zij in de laatste fase zit.
Is het wel echt een dame en is het geen lokkertje van een maf persoon die kickt op mannen die zoeken op zwangere dames.
Ben benieuwd wie de gok gaat nemen en gaat kijken.
Of eerst videobellen ?
Voordeel is dat zij klaarkomen in mond doet en pzc. Als zij ook nog slikt maakt zij kans dat ik het ga proberen te checken maar eerst een andere meid zien te benaderen.
Heb je nog een link ?Ben vandaag bij Laura geweest.
Ze is 100% zwanger, ontvangt netjes in Leiden en heb een heerlijk half uur met haar gehad. Ze is voorzichtig, zegt ook wel eens nee tegen iemand, maar is nu 7 maanden zwanger en houdt zelf best wel van sex.
100% zwanger. Iets minder kan ook niet he?Ben vandaag bij Laura geweest.
Ze is 100% zwanger, ontvangt netjes in Leiden en heb een heerlijk half uur met haar gehad. Ze is voorzichtig, zegt ook wel eens nee tegen iemand, maar is nu 7 maanden zwanger en houdt zelf best wel van sex.
Ik heb echt al een tijdje weer eens zin om een geile zwangere meid te neuken.....
heeft iemand misschien een adres van een meid die zwanger is op het moment?
Alleen dat ze voor fotos vraagt en dan geen reactie meer. Ik was niet die enige bij die ze dit deed. Heeft bijna zeker nieks te maken met mij uiterlijk.
Ontvangt in Gistel, West-Vlaanderen. Iemand ervaring met deze dame ?