Zuid-Amerikaanse transen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Oack

Newbie
8
27/02/23
2
Hallo iedereen,
Het is mij opgevallen dat de meeste transen afkomstig zijn uit Zuid-Amerika en dat velen hiervan slechts enkele dagen/weken in Europese landen verblijven. Nu had ik willen vragen of er iemand is die weet waarom zij meestal van Zuid-Amerika komen en altijd maar een periode hier verblijven? Ook is het mij opgevallen dat er veel (niet allemaal) zijn die niet vies zijn van drugs, is dit vanwege dat zij mogelijk een moeilijk leven hebben of omdat dit eerder een cultureel verschil is?
Ik wil verder nog benadrukken dat ik hier niemand mee wil of hoop te beledigen. Ook weet ik niet of dit wel de juiste plaats is om zo een vraag te stellen, indien dit beledigend over zou komen of dit niet de juiste plaats is, mag dit gerust verwijderd worden.
 
Het lijkt ook of dit vooral op transen van toepassing is, misschien dat ik niet genoeg naar vrouwen kijk maar het lijkt dat via deze manier er veel meer Zuid-Amerikaanse transen in Europa rondreizen dan Zuid-Amerikaanse dames. Mogelijk omdat operaties in die landen relatief goedkoop zijn? Of zouden er netwerken zijn die zich bezig houden met dit aanbod te organiseren?
 
Inderdaad het grote geld trekt deze mensen naar Nederland, de tarieven zijn hier nogal een stuk hoger als in andere landen
Maar vergeet niet dat de afkomst zuid Amerika is maar de woonplaats in veel gevallen Spanje is, dit heeft te maken met de taal en het klimaat.
En het drugsgebruik hangt meestal samen met de bezoekers wil deze dat gaan ze er in mee .
Als ze weer thuis zijn is dat ook weer afgelopen, de meeste zitten aan de cocaïne en daar kun je nu eenmaal lange dagen mee maken .
En een ander ding is dat hun vorm van lichaam hier beter geaccepteerd wordt dan in het thuisland en daarom de meeste ook voor een permanent verblijf kiezen voor Spanje.
 
Woonplaats of afkomst spanje heeft met de relatief lage vereisten die spanje hanteert voor niet EU burgers. Ergo met wat geld heb je zo een europees ID bewijs vanuit Spanje. In Portugal speelt het ook - hoewel ze hier nu eindelijk de teugels aan lijken te trekken op gebied van migratie enzo (het werd echt teveel), ik zie vaker "Afkomst Spanje" terwijl ik dan weet dat de dame gewoon zuid-amerikaans oogt of afkomstig is.
 
Terug
Bovenaan Onderaan