Recensie Zoey, Almelo, Red Light Heaven 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Na heel veel gelezen te hebben over haar , En elke keer mis gelopen dan Eindelijk Vandaag voor het eerst Zoey ontmoet.
Wat een parel is dit :love: bizar nog nooit zo,n topper tegen gekomen.
Wat een service. super mooi figuur, hygiënisch en totaal mijn smaak.
ik snap nu heel goed waarom ze zo geliefd is.
kamer 7 zit ze beneden rechts. tenminste vandaag. wanneer ze er weer is weet ik zo niet.
Dat er nog zulke vrouwen bestaan.👌🙏 echt waar voor je geld.
 
nee, ik kan je vertellen dat ze 11, 12 en 13 sept. nog aanwezig is.
Ze zal wel veel vaste afspraken hebben. dus zal een gokje zijn of ze vrij is.
maar ik zou gewoon proberen, een geweldige dame. :cool:
Als vaste klant krijg je dan vast haar nummer? en kan je zien wanneer ze er is.
 
ik ben er vandaag ook geweest. het blijft zo geweldig om bij Zoey te zijn.
Ga verder geen recentie geven heb daar beetje hekel aan. :p
op naar de volgende keer. wat een feest.
 
nee, ik kan je vertellen dat ze 11, 12 en 13 sept. nog aanwezig is.
Ze zal wel veel vaste afspraken hebben. dus zal een gokje zijn of ze vrij is.
maar ik zou gewoon proberen, een geweldige dame. :cool:
Als vaste klant krijg je dan vast haar nummer? en kan je zien wanneer ze er is.
weet iemand op welke dagen Zoey er meestal zit? En of ze de komende tijd aan of afwezig is. Zou graag een keer bij haar langsgaan voor een afspraak en dan ook gelijk haar mobiele nummer te krijgen maar heb geen tijd om de hele week daar rond te gaan lopen in de hoop dat ze aanwezig is. Wie helpt mij hier? BVD
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
E+
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Denk dat het zo'n jaar geleden was dat ik begonnen ben met het bezoeken van DVP's en een van de eerste die ik bezocht heb was Rianne, maar Zoey viel mij toen ook al op. Dat is voor de volgende keer dacht ik toen echter Zoey adverteerde echter daarna niet meer en op de bonnefooi naar Almelo toerijden vindt ik wat te ver gaan, zowel letterlijk als figuurlijk. Nu kreeg ik afgelopen zondag via een vriendelijke mede-forumlid te horen dat Zoey deze week op maandag en dinsdag aanwezig was. Dus stoute schoenen aangetrokken en op maandag naar Almelo gereden op goed geluk want een vaste afspraak had ik dus niet en ik had geluk want ik was nog maar net bij RLH aangekomen of de gordijnen bij Zoey op nummer 7 opende zich. Kon max. een half uurtje want ze had daarna nog een afspraak, maar voor een eerste keer prima. Financiële gedeelte afgehandeld en ik was er klaar voor.

En alles wat er hier op het forum geschreven is over Zoey kan ik bevestigen; wat een lekker, mooi , geil en bovendien gezellige dame is dit zeg. Top hygiene, prachtige tieten met heerlijk vooruit stekende tepels en kutje wat fris was en er prachtig uit zag. Heerlijk pijp- en aftrekwerk om over het neuken maar niet te zwijgen. Een lijf wat je niet verzint zo mooi en bovendien een hele aardige en lieve vrouw. Als ik een klein kritiekpunt mag hebben; het tongzoenen was terughoudend en niet heel erg passioneel. Was al blij dat het kon want bij de meeste raamdames kan het helemaal niet en wellicht dat het bij het volgende bezoek beter wordt. Ik heb met volle teugen genoten van dit half uurtje met haar en ga zeker nog vaker een keer terug naar Almelo voor Zoey. Dit was naast Sascha die voorheen bij Huize Fleur Apeldoorn werkte maar nu helaas van de radar verdwenen is de lekkerste DVP die ik in mijn korte loopbaan bezocht heb!

Over RLH in het algemeen; leuke tent is dit met een compacte nabootsing van een rosse buurt maar dan overdekt. Moet zeggen dat de bezetting mij afgelopen maandag positief verrast heeft. Denk dat beneden alle ramen bezet waren en boven een stuk of 5 en daar stonden heel wat dames die ik ook graag een bezoek had willen brengen, maar eerlijk is eerlijk niemand kon aan Zoey tippen. Ze heeft er een fan bij :cool:
 
Terug
Bovenaan Onderaan