Recensie Zoe, Rotterdam 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

olie1969

Vaste klant
149
01/08/21
109
37
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/1735645
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Ik kreeg een locatie door. Toen ik aankwam kreeg ik een foto van de voordeur en een kamer nummer. Omdat ik verder geen instructies kreeg waar de ingang was en het technisch gezien in een zijstraat was koste het mij een aantal minuten om het te vinden.

Foto's zijn volgens mij wel van de dame, al zijn ze zodanig bewerkt dat het er mooier uitziet op de foto's. Hier zijn een paar realistischer foto's te zien:

In de advertentie staat dat tongzoenen mogelijk is en ook in de app werd mij dit vermeld. Maar dit bleek ter plekke toch niet mogelijk aangezien ze dit vermeed. Ik rook ook sigaretten lucht uit haar mond.

De date was geen totale drama, maar was verder ook niet heel speciaal. Een magere voldoende geef ik het. Ik heb veel leukere Chinese DVP's meegemaakt. Binnen 25 minuten was ik weer buiten, dit was inclusief een douche achteraf.

Laatst bewerkt:
Ik had op vermoedelijk hetzelfde adres afgesproken met een andere dame maar die kwam net met een koffer naar buiten.
Eenmaal boven trof ik Zoe ik trof haar voor de tweede keer waarvan de vorige keer echt een ranzig huis was.
Voor nu kan ik mij alleen bij de recensie aansluiten geen complete ramp maar de dame waar ik de afspraak mee had was echt knapper.

Terug
Bovenaan Onderaan