- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 4,00 ster(ren)
- Extra's
- Pijpen zonder condoom
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Blond
- Cupmaat
- D
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Vrijdag
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/advertenties/5211562-zoe
- Totale kosten (in euro)
- 250
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Na het zien van de advertentie van Zoe en zonder verdere reviews gezien te hebben hier, heb ik een paar dagen later de gok genomen om haar te berichten. App contact ging makkelijk en heel vriendelijk en duidelijk. Afspraak was zo gemaakt. Tijdens het appen voelde het al goed en vertrouwd.
Bij binnenkomst heel vriendelijk ontvangen, alsof je je vriendin na lange tijd weer ziet. Ik voelde me gelijk op me gemak.
Voor zover ik het kan zeggen, zit ze niet vast aan een routine, en ze maakt het je graag naar je zin. En het voelde alsof zij het ook naar haar zin had. Het is altijd fijn als de dame het zichtbaar ook als leuk ervaart. De vibe was super goed. Ik denk dat het zeker ook iets harder kan dan GFE, maar dat kan ik niet bepalen want ik vroeg en wilde een GFE.
Zij heeft mij een GFE laten voelen, waar denk ik ook een praatje bij hoort die van nature gaat en heel fijn voelde tussendoor. Ik ben meer dan tevreden weer weggegaan. Dit voelde echt als een zinnig avondje uit, zonder een gevoel van enige leegte.
Zal waarschijnlijk met de bekende klik te maken hebben, maar gelukkig had ik die met haar.
Bij binnenkomst heel vriendelijk ontvangen, alsof je je vriendin na lange tijd weer ziet. Ik voelde me gelijk op me gemak.
Voor zover ik het kan zeggen, zit ze niet vast aan een routine, en ze maakt het je graag naar je zin. En het voelde alsof zij het ook naar haar zin had. Het is altijd fijn als de dame het zichtbaar ook als leuk ervaart. De vibe was super goed. Ik denk dat het zeker ook iets harder kan dan GFE, maar dat kan ik niet bepalen want ik vroeg en wilde een GFE.
Zij heeft mij een GFE laten voelen, waar denk ik ook een praatje bij hoort die van nature gaat en heel fijn voelde tussendoor. Ik ben meer dan tevreden weer weggegaan. Dit voelde echt als een zinnig avondje uit, zonder een gevoel van enige leegte.
Zal waarschijnlijk met de bekende klik te maken hebben, maar gelukkig had ik die met haar.