Jhonnycash
Newbie
- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Massage met hoogtepunt
- 5,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 4,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 5,00 ster(ren)
- Highclass companion
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Klaarkomen op gezicht
- Klaarkomen op lichaam
- Penismassage
- Pijpen deepthroat
- Pijpen zonder condoom
- Vingeren
- Kontlikken door klant
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- West-Europees
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Blond
- Cupmaat
- C (fake)
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 120 minuten
- Dag
- Maandag
- Link naar advertentie
- https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/lieve-jonge-meid-nederlands-gfe-_7676006
- Totale kosten (in euro)
- 450
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Zoals beloofd in een ander topic hierbij de recensie van het bezoek welke ik heb gehad van Zoë, een leuke frisse Hollandse spring in het veld van midden 20.
Keurig op het afgesproken tijdstip ging de deurbel, en daar stond ze, met uitgestrekte arm en 3 dikke kussen werd ik begroet. Het verbaasde me hoe ontwapend ze is, alle spanning viel direct van me af en het voelde alsof we elkaar al even kende, daar ikzelf wat timide ben, nam zij al snel de leiding. In de slaapkamer was dit niet anders, ze zoent vol passie, en haar orale kunsten (pzc) zijn erg goed te noemen, moest me inhouden niet direct te komen. Het intieme gedeelte mankeert ook weinig, ze neukt erg lekker mee en is niet vies van een tik op haar billen! Al met al een zeer geslaagde date, ze gaat mij vaker zien.
Keurig op het afgesproken tijdstip ging de deurbel, en daar stond ze, met uitgestrekte arm en 3 dikke kussen werd ik begroet. Het verbaasde me hoe ontwapend ze is, alle spanning viel direct van me af en het voelde alsof we elkaar al even kende, daar ikzelf wat timide ben, nam zij al snel de leiding. In de slaapkamer was dit niet anders, ze zoent vol passie, en haar orale kunsten (pzc) zijn erg goed te noemen, moest me inhouden niet direct te komen. Het intieme gedeelte mankeert ook weinig, ze neukt erg lekker mee en is niet vies van een tik op haar billen! Al met al een zeer geslaagde date, ze gaat mij vaker zien.