Ik ben er maandag geweest , afspraak verliep vlot via whatsap .
Zita ontvangt beetje buiten centrum van Wetteren , parkeren met schijf . Ze ontvangt in een nette kamer in een mooi appartement .
Eens het financiële geregeld was gingen de kleren bij ons beiden al snel uit en lagen we op bed lekker te tongkussen . Vervolgens daalde ik af om haar borsten te verwennen . Zita heeft een paar mooie , weliswaar fake , borsten met mooie harde tepels waar ik heerlijk kon aan zuigen . Dan maar haar poes verkend , een heerlijk glad geschoren kutje die al zeer nat was . Ik heb haar minutenlang zalig gebeft , ze genoot zichtbaar en haar gekreun was daar het bewijs van . Vervolgens kwam ze over me heen zitten en nam ze mijn pik heerlijk in haar mond om me zachtjes , zonder condoom , te pijpen terwijl ik ondertussen haar sappige poes verder kon likken .
Na een poosje kon ik mij niet meer bedwingen en schoot ik mijn zaad in haar mond , ze slikte alles mooi binnen .
We hebben nog wat liggen napraten , kleren terug aan , afscheidskus en terug naar de auto .
Zita gaat mij zeker nog terug zien , dergelijke lieve , vlaamse dames zijn nog moeilijk te vinden .
Uiteindelijk betaalde ik voor dit alles slechts 70€ .