WHEM Zita, Wetteren

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Heb ze ooit 2x bezocht voor een pijpdate : pzc + cim (met ook tongzoenen, beffen, vingeren, maar geen neuken). Dat is me toen eigenlijk wel goed bevallen, want meestal ga ik bijna nooit naar 2x dezelfde dame. Maar mijn bezoeken zijn ondertussen ook al van 4 jaar geleden. De foto's in de advertentie zijn wel nog dezelfde als toen en zijn waarheidsgetrouw. Ze ontving toen bij haar thuis in Wetteren; nette woning en kamer.
Groot was mijn verbazing toen ze in 2023 in mijn straat kwam wonen (buurgemeente van Wetteren) :oops:. Zo te zien is ze terug herbegonnen en ik ben nu wel benieuwd of ze nu hier ontvangt ??? Het zou dan natuurlijk voor mij wel gemakkelijk zijn om eens vlug bij de buurvrouw de zak te legen:p. Voorlopig nog niet echt veel beweging gezien, maar ben nu ook niet alle dagen thuis natuurlijk (wie al langs geweest is, mag mij gerust een berichtje sturen met het adres)

Ik ben er maandag geweest , afspraak verliep vlot via whatsap .
Zita ontvangt beetje buiten centrum van Wetteren , parkeren met schijf . Ze ontvangt in een nette kamer in een mooi appartement .
Eens het financiële geregeld was gingen de kleren bij ons beiden al snel uit en lagen we op bed lekker te tongkussen . Vervolgens daalde ik af om haar borsten te verwennen . Zita heeft een paar mooie , weliswaar fake , borsten met mooie harde tepels waar ik heerlijk kon aan zuigen . Dan maar haar poes verkend , een heerlijk glad geschoren kutje die al zeer nat was . Ik heb haar minutenlang zalig gebeft , ze genoot zichtbaar en haar gekreun was daar het bewijs van . Vervolgens kwam ze over me heen zitten en nam ze mijn pik heerlijk in haar mond om me zachtjes , zonder condoom , te pijpen terwijl ik ondertussen haar sappige poes verder kon likken .
Na een poosje kon ik mij niet meer bedwingen en schoot ik mijn zaad in haar mond , ze slikte alles mooi binnen .
We hebben nog wat liggen napraten , kleren terug aan , afscheidskus en terug naar de auto .
Zita gaat mij zeker nog terug zien , dergelijke lieve , vlaamse dames zijn nog moeilijk te vinden .
Uiteindelijk betaalde ik voor dit alles slechts 70€ .

Wil haar ook al een tijdje bezoeken en door de recensies hier ga ik het erop wagen. Iemand enige beschrijving van haar gezicht aangezien dit volledig verborgen is en dit het enige ding is wat me tegen heeft gehouden want in verleden al wel teleurstellingen gehad

Terug
Bovenaan Onderaan