Zina (Marok) Amsterdam vh Utrecht, Apeldoorn

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Kleine update, na contact met kinky en sexjobs zijn de accounts verwijderd. Heeft wel wat moeite gekost maar gelukt maar nieuwsgierig dat ik ben even op kinky gekeken en ja hoor zelfde dame, type tekst en foto maar nu als Sarah. Dus ze gaan maar door.

En inderdaad @Sjors Loper Je zou het eigenlijk zelf zo moeten oplossen maar ga niet ergens voor zitten wat het niet waard is 😉

Kleine update, na contact met kinky en sexjobs zijn de accounts verwijderd. Heeft wel wat moeite gekost maar gelukt maar nieuwsgierig dat ik ben even op kinky gekeken en ja hoor zelfde dame, type tekst en foto maar nu als Sarah. Dus ze gaan maar door.

En inderdaad @Sjors Loper Je zou het eigenlijk zelf zo moeten oplossen maar ga niet ergens voor zitten wat het niet waard is 😉

En dit bewijst dus maar eens hoe slecht Midhold werkt. Ze moeten ID controle verplicht stellen. Nu doen ze het alleen als ze twijfelen over of de persoon 21+ is.

Dat niet alleen, ze kunnen ook met gemak controleren of een advertentie er ongeveer hetzelfde uitziet als één die verbannen is.

Ze kunnen zo veel doen maar weigeren de basis te doen. Het enige waar ze aan denken is hoeveel geld ze kunnen binnenharken en het maakt niet uit hoe.

Ik zal en blijf het zeggen, totdat Midhold hun werk goed doet zijn ze schuldig aan het faciliteren van fraude en oplichterij.

Er ligt een aangifte? Ik zou dan in elk geval een mutatie laten doorvoeren waarin de huidige advertentie en het telefoonnummer opgenomen wordt. Doet binnenkort iemand anders dan aangifte van hetzelfde, dan kunnen ze die via de telefoonnummers makkelijker linken.

En wellicht dat Kinky de recensie afkeurt.
Zou op zich geen slecht idee zijn, maar ik heb het vermoeden dat veel dames dan niet meer zo'n behoefte hebben om bij ze te adverteren.
Haha ja. Dan moeten ze hun echte leeftijd invullen. Dames die net de 21 aantikken zullen daar niet zoveel moeite mee hebben.

Het grootste euvel is, voor zover mij bekend(!), dat wanneer een account eenmaal goedgekeurd is, ze er alleen nog naar kijken wanneer er geklaagd wordt. Zelfs het telefoonnummer mag je wijzigen. Als oplichter koop je gewoon een aantal accounts op van dames die Nederland weer verlaten gaan. En een advertentie omhoog plaatsen kan ook anoniem via een neosurf kaart.

Terug
Bovenaan Onderaan