- 1.424
- 06/07/21
- 851
Hier hebben we wel 'n punt inderdaad. Eigenlijk erg jammer dat de meeste bezoekers niet op GR hier zitten. En deze dame, of bende zomaar verder kan opereren.En kunnen ze maar door gaan
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenHier hebben we wel 'n punt inderdaad. Eigenlijk erg jammer dat de meeste bezoekers niet op GR hier zitten. En deze dame, of bende zomaar verder kan opereren.En kunnen ze maar door gaan
Is niet genoeg, tel.nrs veranderen soms sneller dan hun slipje.Hun telefoonnummers verdienen een melding op 'wie heeft gebeld'. Kom maar op.
Ik wil ze best uitnodigen om te confronteren.Als ze nog steeds zo handelen, dan lopen ze het risico dat iemand die opgelicht is ze onder een andere naam nog een keer uitnodigt op een ander adres.
Geweld mag niet, maar pek-en-veren zijn zo gek nog niet.
En dit bewijst dus maar eens hoe slecht Midhold werkt. Ze moeten ID controle verplicht stellen. Nu doen ze het alleen als ze twijfelen over of de persoon 21+ is.Kleine update, na contact met kinky en sexjobs zijn de accounts verwijderd. Heeft wel wat moeite gekost maar gelukt maar nieuwsgierig dat ik ben even op kinky gekeken en ja hoor zelfde dame, type tekst en foto maar nu als Sarah. Dus ze gaan maar door.
En inderdaad @Sjors Loper Je zou het eigenlijk zelf zo moeten oplossen maar ga niet ergens voor zitten wat het niet waard is
Zou op zich geen slecht idee zijn, maar ik heb het vermoeden dat veel dames dan niet meer zo'n behoefte hebben om bij ze te adverteren.Ze moeten ID controle verplicht stellen.
En dat is dus mijn eerdere punt waarom dat Midhold een slecht bedrijf is. Ze denken alleen maar aan geld.maar ik heb het vermoeden dat veel dames dan niet meer zo'n behoefte hebben om bij ze te adverteren.
Dat kun je doen maar dat zullen ze wel snel uitzettenIs preventief torpederen een optie?
Haha ja. Dan moeten ze hun echte leeftijd invullen. Dames die net de 21 aantikken zullen daar niet zoveel moeite mee hebben.Zou op zich geen slecht idee zijn, maar ik heb het vermoeden dat veel dames dan niet meer zo'n behoefte hebben om bij ze te adverteren.
Ja maarbtot heden nog niks gehoord van zeIk neem aan dat je Kinky en Sexjobs opnieuw hebt verwittigd ?