- Intiem
- 1,00 ster(ren)
- Pijpen
- 1,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 1,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Ja
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- West-Europees
- Leeftijd
- 18-25
- Haarkleur
- Bruin
- Cupmaat
- D
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Link naar advertentie
- https://leidenprive.nl/dames/zina/
- Totale kosten (in euro)
- 80
- Algemene beoordeling
- 1,00 ster(ren)
Wat een absolute mislukking is dit. Blijf zo ver mogelijk van d'r vandaan. Ze ziet er misschien nog leuk uit, maar wat een ongeinteresseerde zoutzak is dit zeg. Gaat de kamer in, gooit een laken op het bed(doet het niet eens vast of er uberhaupt helemaal overheen), kleren uit, gaat liggen en doet gewoon niks. Komt amper een woord uit, geen aanraking, geen initiatief, vraagt nog net hoe gaat het en daar blijft het weer bij. Ik had toen al gelijk weg moeten gaan, maar ja. Ik vraag wat ze wel en niet prettig vind of doet. Mag niet zoenen, mag niet beffen, doe dit niet doe dat niet. Oh maar ik doe wel pijpen zonder condoom voor 50 euro extra. Ik maar vragen voor een normale blowjob, krijgt amper het condoom eromheen, moest ik maar doen van haar. Vervolgens krijg ik de meest slappe blowjob ooit, mijn eerste vriendin die maagd was deed het nog beter. Dan maar kijken of doggie het werd, want ja, hoe ongeinteresseerd ook, ze heeft een mooi lijf, maar de harry in de broek had er echt geen zin meer in. Uiteindelijk zelf er maar een orgasme uit geforceerd. Wat een verschrikking.