Lopertje13
Stamgast
Bedoel je dan omdat je geen weken moet wachten?Ik bezoek alleen dames in privéhuizen.
Daar weet ik tenminste waar ik terecht kom, dat het zowel voor mij als de dames veilig is, dat het er netjes is, je als klant geen poot wordt uitgedraaid en je een aanspreekpunt hebt als er wel iets is.
Ook dat je als vaste klant bij een privehuis een goede naam opbouwt, zelfs bij dames die je nog niet kent, maar die soms wel ingefluisterd worden. Daarnaast hou ik wel van vastigheid qua plaats, met telkens opties voor andere dames.
Dat zul je vast voor een deel ook wel bij andere vormen van wandelen hebben, maar ik ben daar nog terughoudend in.
Dames zoals Lisa en Belle hier die niet vanuit privéhuizen werken zullen ook vast heel tof zijn, en het kriebelt bij mij steeds meer, maar ergens (heel stom) vind ik op die manier afspreken teveel gedoe.
Zit in mijn hoofd, slaat vast nergens op, maar even belletje naar mijn privehuis of zelfs onaangekondigd binnen wandelen en het is geregeld daar. Veel makkelijker of niet?
Goh ik persoonlijk vind het wel leuk om naar iets te "moeten" verlangen.
Natuurlijk is er een verschil als je single bent of een partner hebt. Als ik geil ben Kan ik, indien ik braaf ben diezelfde avond altijd mijn partner verwennen. Een single man heeft dan liever direct een dvp die vrij is. Dat is volkomen begrijpbaar