Rightttt, volgens mij zeg je letterlijk een aantal dingen die niet veel ruimte laten voor verkeerde interpretatie. Ik zou nog is wat verder uitzoomen...want die Zuid Amerikaanse en Oost Europese dames komen hier heus niet heen omdat het werkklimaat hier zo verschikkelijk slecht is en seks hier zo weinig verdiend...volgens mij is het zelfs precies het tegenovergestelde...maar ongetwijfeld een kwestie van perspectief
@Dinner dates / langere dates waar je een groot deel van je tijd spendeerd met geen seksuele diensten afnemen voor (volgens mij??) dezelfde prijs als seksuele diensten afnemen...mind blowing vanuit mijn perspectief...ik begrijp heus wel dat 'jullie' dat leuk vinden; vind zelf ook weinig leuker dan met een aantrekkelijke / gezellig dame dat soort dingen doen, maar ik kan er niet echt inkomen dat je daar (zoveel) voor zou betalen, tenzij ik zelf 10x zoveel zou verdienen maybe...
Verder gun ik die dames trouwens best al dat makkelijke geld dat ze zo kunnen binnenharken; zij zijn het probleem niet echt. Want als mijn baas mij 100,- pu wilt betalen voor werk wat ik ook voor 20,- zou doen dan zeg ik uiteraard ook geen nee. Vind het alleen bijzonder jammer dat financieel overwaarderen van dvp's de prijs opdrijft tot steeds meer onbetaalbaar wordende niveau's voor de minder bedeelde wandelbroeders