Had deze avond nog veel zin na het werk en had dus snel een date nodig.
Had ik er maar meer tijd ingestoken en dit forum eerst beter gechecked.
afspreken en het vinden van de locatie zeer gemakkelijk.
Dame die opende was degene van de foto's
Was zeer vriendelijk bij ontvangst en moet zeggen dat ze er bloedgeil uit ziet. Borsten (fake en wat haartjes aan tepel) en kontje zijn om van te dromen.
Zelf is ze ook zeer hygiënisch.
MAAR, dan moesten we natuurlijk aan de daad beginnen.
Kussen mocht niet meer ondanks ze via whatsapp liet weten dat dit mocht.
Zelfde verhaal wanneer ik haar wou beffen.
Ik mocht wat wrijven over haar vagina, maar bij minste aanraking was het te hard. In de buurt komen van haar clit was (zacht) was ook een probleem.
Pijpen deed ze even traag maar versnelde al zeer snel om er snel vanaf te zijn.
Neuken werd hetzelfde verhaal, alles was te snel en te hard. Ze ligt er bij als een pop en geeft wat fake kreuntjes.
Na 5 min vraagt ze ook meteen wat de favoriete positie is om klaar te komen. Wanneer ik in die positie niet meteen klaar kwam begon ze te klagen dat ze geen neukmachine was en dat een uur tijd niet wil zeggen dat ik haar een uur moest neuken. ( we waren met blowjob amper 15 min ver). In doggy was ik te hard, te diep, te groot, ect maar ze had wel tijd om tv te kijken
gsm heeft ze ook steeds bij de hand om berichten te beantwoorden.
Natuurlijk werd mijn lul van al haar gezaag en geklaag slap en had ze opnieuw een reden om te zagen.
Ik kreeg dan het voorstel om zonder condoom te neuken (snel extra geld verdienen), vroeg dan hoe ze zeker wist dat ze safe, met antwoord « anders zou ik dit werk niet doen ».
Heb vriendelijk bedankt.
Na wat streeltjes terug stijf geworden en snel afgemaakt om van de miserie vanaf te zijn.
Ben snel vertrokken zonder te klagen en discussiëren, je weet nooit wie er in de buurt is of welke problemen je met dit soort vrouwen kan krijgen.
Je koopt voor dit geld beter een sexpop, je hebt er evenveel aan als bij deze dame en op termijn zal het je meer plezier opleveren.