Zelf gecontacteerd worden

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

borizz

Wandelaar
40
04/12/24
33
6
Een dikke maand geleden had ik via WhatsApp een contact met een dame, waarin ik wat extra info vroeg. Een concrete afspraak volgde toen niet.

Vorige week nam ik opnieuw contact op met deze vrouw, nu wel met een concreet voorstel, maar dit liep uiteindelijk dood omdat ze niet meer reageerde.

In tussentijd gingen haar tarieven naar beneden - interessante ontwikkeling, haha. 😉

Gisteren kreeg ik van haar een bericht of ik wilde boeken. Ze vroeg 10 euro meer dan haar laatste uurprijs, voor 45 minuten nu. Ik ben er niet op ingegaan.

Natuurlijk ben ik niet de enige die ze gecontacteerd zal hebben. Maar het deed mijn wenkbrauwen wel een beetje fronsen.

Is het gangbaar dat het gebeurt, dat je zelf gecontacteerd wordt?
Mochten we al eens daadwerkelijk gedate hebben, zou ik het al iets minder raar vinden, maar dan nog… 😊

Neen! Het is NIET gangbaar om zelf gecontacteerd te worden. En al helemaal niet bij iemand die je dus nog niet een ontmoet hebt.

Uiteraard kan dat wel met een van je 'vaste' dames... waarmee je vast ook wel wat meer communiceert...

Ik kreeg ooit een appje van een dame waar ik precies 1 keer was geweest en niet mee gehad geappt verder. Ik vond dat heel brutaal eerlijk gezegd. Ik weet dat nog heel goed, want mijn telefoon lag open en bloot op tafel, terwijl ik met mijn ouders zat te eten, mét voorvertoning aan :ROFLMAO:

Ik heb haar later maar even bericht dat ik daar niet echt op zat te wachten...

Er zijn maar een paar dames van wie ik het kan waarderen als zij mij contacteren. Die ken ik ook meer persoonlijk en heb ik verteld dat ze dat mogen doen...

Andere dames worden vriendelijk doch dringend verzocht om dat niet de toen. Behalve als ik niet weet hoe ze mijn nummer gekregen hebben, dan worden ze zonder reactie geblokkeerd.

Is mij ook wel eens gebeurd, dame bij wie ik 1 keer geweest was. Niet op ingegaan, dure dame voor wie ik de kosten op dat moment even te hoog vond. Stoort me verder ook niet echt, ik heb toch een aparte wandeltelefoon.

Ik vind het vooral heel onprofessioneel van een DvP. Je neemt het risico een klant in verlegenheid of zelfs in de problemen te brengen. De vaste dames waar ik vaker mee afspreek zullen dat nooit doen. En wat betreft speciale wandeltelefoon: wij vinden dat heel vanzelfsprekend maar vergeet niet dat de meeste wandelaars NIET op dit forum zitten en niet eens op het idee van een wandeltelefoon komen, laat staan dat ze er één hebben. Een dame die zo onprofessioneel is zou ik sowieso wantrouwen en mijden.

Persoonlijk heb ik liever niet dat een dvp mij contacteert want dan geef je als de ware je macht weg als klant. Ik bepaal zelf wanneer ik een dvp contacteer het moet op mij voorwaarden gaan wanneer ik zin heb in seks. Je ziet soms van die dvp's die de telefoonnummer van een klant hebben, en zo'n klant dan wekelijks bellen om hem zovaak mogelijk te laten komen. Dit soort klanten fungeren als een soort speelbal voor een dvp.

Laatst bewerkt:
Behalve mijn vaste dame, die me liet weten dat ze terug in Brugge was (zoals vooraf afgesproken), heb ik nog nooit gehad dat een dame me zelf contacteerde. Het lijkt mij zeer onprofessioneel. En als haar prijzen zo onstabiel zijn, lijkt het beter haar te vermijden.

Ik houd app contact met een aantal "vaste" dames middels hun privé tel nummer en dat gaat dan niet alleen over wanneer afspreken. Op dit moment zijn twee van deze dames op vakantie en dan gaat het van: "goedemorgen, hoe is het daar?" En de bijbehorende prietpraat, zoals wat heb je de afgelopen tijd gedaan? Op hun beurt sturen zij ook appjes van hoe het is met mij en tonen interesse. Er zullen ongetwijfeld wandelaars zeggen dat dit een soort van klantenbinding is en misschien is dat ook zo. Maar zo komt het niet over bij mij. Ik ga ook wel eens uit eten met hen en we hebben dan gewoon een leuke avond.

Om terug te komen op de eerder gestelde vraag: ik vind het niet erg dat ze contact met mij opnemen. Ik heb twee telefoons, er zakelijke en een privé. Met mijn kinderen heb ik contact via de zakelijke en toen een dochter een bericht zag binnenkomen op mijn privé/wandel telefoon, zei ze: hé pa, bericht op je sletten telefoon.

Terug
Bovenaan Onderaan