Geweest bij Nina Love die adverteert op https://www.sexjobs.nl/erotische-massage/nina-love_8484479 Ze heeft een leuke tekst en aan de telefoon klonk ze vrolijk en opgewekt. Hoewel ze pas sinds 30 november op sexjobs staat zegt ze inmiddels verhuisd te zijn naar Overasselt, kruisbergsestraat. Bij aankomst bij de eensgezinswoning zie ik een hele slanke dame met en wat getekend gezicht. Ze doet erg nerveus en gejaagd en is druk met haar telefoon. Ze vraagt voor een half uur 100 en voor een uur 150 euro. Afgerekend voor een uur. Ze is ruim 10 minuten bezig met van alles en nog wat voordat ze komt. Als ze zich uitkleed zie je wel dat ze erg mager is. Ze is erg nerveus en gejaagd. Ik krijg de indruk dat ze ook verslaafd is of zo. Ze begint meteen met een body to body op mijn rug. Maar er zit weinig gevoel bij. Ik mag me na 3 minuten al omdraaien en ze begint meteen te pijpen. Ook dit zonder enig gevoel. Mijn vriend verslapt hierdoor en ze pakt al snel een condoom om te neuken. Maar ik kwam voor erotische massage. Ze is helemaal in paniek en wil niets meer. Gevraagd wat er was, maar er was niks zei ze. Ook gevraagd hoe lang ze dit al deed; ze zei 3 jaar. Ik heb voorgesteld om maar te stoppen. Dat wilde ze graag. ze vroeg hoeveel geld ik terug wilde; ik zei doe maar de helft. Maar ze gaf 50 terug, want ik was een half uur binnen geweest volgens haar, maar na 25 minuten zat ik al weer in de auto. Zonde van het geld en een teleurstellende ervaring.