- Intiem
- 3,00 ster(ren)
- Pijpen
- 3,00 ster(ren)
- Extra's
- Pijpen zonder condoom
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 30-35
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- C
- Lengte
- 1.50 m - 1.60 m
- Lichaamsbouw
- Mollig
- Duur van bezoek
- 20 minuten
- Dag
- Maandag
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/8673420-zara#overview
- Totale kosten (in euro)
- 90
- Algemene beoordeling
- 3,00 ster(ren)
Zoekende naar een ietwat stevigere tante in de buurt spraken de foto`s van Zara mij wel aan.
Afspraak kon snel gemaakt worden en kon direct ook terecht bij Zara.
Ze ontvangt in een nette appartement met alle gemakken voorzien dus douchen e.d. geen probleem.
Zara is de dame van de foto`s met een vriendelijke en warme uitstraling, foto`s kloppen dus die minder bewerkt zijn dan Zara zelf.
Hoop verbouw zo te zien met een iets te stevige (lees harde) kont wat niet naturel aanvoelt.
Op bed nam ze de regie in handen na wat massage pijpen(mc) en paar standjes intiem werd ik klaargemaakt.
Dame laat verder weinig toe zoals vingeren, zoenen en allerlei andere dingen die in advertentie staan, daarbij spreekt ze geen enkel woord Engels laat staan NL.
Ik hou het bij eenmalig bezoek, dus leuk voor een keer
Afspraak kon snel gemaakt worden en kon direct ook terecht bij Zara.
Ze ontvangt in een nette appartement met alle gemakken voorzien dus douchen e.d. geen probleem.
Zara is de dame van de foto`s met een vriendelijke en warme uitstraling, foto`s kloppen dus die minder bewerkt zijn dan Zara zelf.
Hoop verbouw zo te zien met een iets te stevige (lees harde) kont wat niet naturel aanvoelt.
Op bed nam ze de regie in handen na wat massage pijpen(mc) en paar standjes intiem werd ik klaargemaakt.
Dame laat verder weinig toe zoals vingeren, zoenen en allerlei andere dingen die in advertentie staan, daarbij spreekt ze geen enkel woord Engels laat staan NL.
Ik hou het bij eenmalig bezoek, dus leuk voor een keer