Ik was op vakantie in Zanzibar, ik had een uitstap gedaan met een gids van het hotel die ook onze chauffeur was. 's avonds was er ergens een leuke beach party, en ik vroeg of hij mij zou kunnen brengen. Er waren veel toeristen, maar ook enkele mooie afrikaanse dames. Ik vroeg de gids of er ergens vrouwen waren waarmee ik zou kunnen daten en hij regelde direct 3 vrouwen. Plots stond daar een meisje van 19 j, wat een lichaam en wat een tieten. weinig conversatie, maar na het trakteren van een drankje kwam ze op mijn schoot zitten. ze had een minirokje en topje aan (zonder bh), ze nam mijn hand en ik mocht onder haar topje aan haar tieten zitten, ik had een erectie, niet normaal. ze stelde mij voor om samen naar hotel te gaan en mij de nacht van mijn leven te geven, enkel voor een ontbijt. Dit kon ik niet weigeren, dus zij mee. ze heeft samen gedoucht en mij heel de nacht platgeneukt; ze wou na een half uur telkens nog een keer. Wat een meid, wat een lichaam, mijn droom is daar uitgekomen, echt natuurlijke tieten, slank strak kutje, ik dacht echt dat ik droomde. Na het ontbijt, nog samen gedoucht en haar nog eens geneukt. Dan vertrok ze, had een taxi gebeld. Heb haar nog 100 euro gegeven, ze zei dit is mijn nummer, altijd welkom. Ben nu een jaar terug en denk nog altijd aan die nacht... wou dit delen, groetjes