Algemeen Zaanse matras, Showboot Zaandam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Robin49

Vaste klant
Forumpionier
161
13/07/21
132
Op de laatste dag van "dry januari" de première van het maandelijkse feestje de "Zaanse matras" meegemaakt. Enthousiast ontvangen door Moon die samen met Roos 🌹 jaren gastvrouw in Party Players geweest is en nu zelf feestjes organiseren. Als vrouw hebben ze de wensen van (alleen komende) dames goed in beeld en zorgen dat zij zich veilig voelen, best belangrijk want daar vaart iedereen wel bij 😅 . Ik kwam daar rond 11.30 uur met mijn chapparone (dat was de afspraak)
:) en er was een gezellige club (25 personen - even veel mannen als vrouwen) aanwezig - er waren 2 DJ's die voor een goeie sfeer zorgden. Na de boot verkent te hebben kreeg ik onverwacht van mijn chapparone een heerlijke body to body massage in een van de kamers op het beneden dek. Verder nog geen actie beneden gezien. Daarna weer naar boven gegaan en aan de bar met verschillende mensen gesproken. Ook kwamen er nog steeds mensen binnen druppelen
Ondertussen waren er broodjes en zaten we met een leuk clubje te eten, de sfeer was mede dankzij de Dj en 50% verhouding vrouw/man prima. Na het eten weer naar het beneden dek gegaan en bij 2 kamers waar actie was staan kijken - een trio mmv en een stel. Mijn chapparone werd ondertussen in de grote speeltuin door onze tafelgenoot heerlijk gemasseerd en ik ben er heerlijk tussen gaan liggen en zo gingen we door totdat ze flink squirtend 💦 kwam, waarbij wij eerst maar wat handdoeken op de skai matrassen zijn gaan lleggen. Snel weer door 💦 tot we alle drie 🤪🥳🌿💦 verzadigd waren, heerlijk hoor. Voor mij was het echt een goeie sfeer daar, vergelijkbaar met wat ik bij Ramontiek 's poesjesdagen gewend was 🤗🙃🤪
een stuk of 4 mannen keken toe. Beneden was de verhouding tussen man en vrouw zo 80/20.
Hierna weer naar boven en als enige stel sexy gedanst waarbij mijn chapparone haar topje naar beneden trok zodat ze sexy en topless genoot 🥰
Ik heb daarna mijn chapparone voor alle verleende diensten een leuke onderscheiding gegeven - "Eat a bag of dicks" en blijf slank - mijn chapparone heeft een uitermate slank en strak lichaam 🥰

Moon kwam ook kijken of alles goed ging en haar heb ik ook een insigne gegeven 🤗 waar ze erg content mee was.

Moon en Roos 🌹, veel succes met jullie maandelijkse - laatste vrijdag van de maand - feestjes

Ik heb super genoten 🤗🤣🙃🦋🌿
En ben er deze maand zeker weer van de partij 🥰

Zo liep "dry januari" toch iets minder 💦droog af dan gedacht - met dank aan mijn chapparone
😅

Ik hoop dat mijn voorstel voor een strippenkaart uitgevoerd wordt
- ik kocht bij Ramon een strippenkaart voor 8 x poesjesdagen toegang voor €1K - mijn goedkoopste 8 x All Inclusive vakantie ooit 😅

Deze insigne past super goed bij Moon 🤣🥰😘

1000017999.jpg

Bijlagen

• 1000018001.png
    1000018001.png
    673,8 KB · Weergaven: 3
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan