• De zoekmachine ligt er uit. Is bekend en in onderzoek.

Zaad opsparen alvorens het bezoeken van een dame

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Edging = orgasme van de man zo lang mogelijk uitstellen.

Goede manier om een langere date op te vullen als je problemen hebt met vaker klaarkomen.

De enkele keer dat ik een date meer dan 1 dag van te voren plan spaar ik trouwens ook wel op. Merk dat ik dan ook sneller opgewonden raak, wat meestal ook de date ten goede komt.
 
Nou , wel allemaal algemeen bekend niet? Anders: is er iets aan de smaak te doen? Meer sperma eieren eten wel eens gehoord. Maar de smaak van sperma te beïnvloeden?
 
Het zaad zelf wordt elke dag afgebroken en vernieuwd, denk ik uit goede bron gelezen te hebben..., dus het zal hem eerder gaan om de andere vochten ws en/of een ideaal moment kiezen.

Mijn langste orgasmes waren rond een volle minuut :eek: Dit was toen ik ca 22 was en interesse had om fruitarier te worden. Ik weet nog goed dat zo'n orgasme eens kwam een paar uren nadat ik enkel een groot aantal "verse" abrikozen had gegeten. Het is idd bekend dat fructose op dit gebied goede dingen kan doen (maar tegenwoordig ook populair om te demoniseren).

Edging = orgasme van de man zo lang mogelijk uitstellen.
Hm... Mij lijkt het dat het om een staat van hoge opwinding gaat, dus vlak tegen het orgasme -- mss wel het beste gevoel, maar veel moeilijker dan gewoon orgasme uitstellen...
 
Ja! Als je echt wil scoren... asperges én (veel) look eten!
Geen DVP die jou nog vergeet! Haha!

In de slechtse zin idd!! Iewwwww
Het zaad zelf wordt elke dag afgebroken en vernieuwd, denk ik uit goede bron gelezen te hebben..., dus het zal hem eerder gaan om de andere vochten ws en/of een ideaal moment kiezen.

De smaak zit in de saus waar de sperma in zit. Ananas maakt het zoet. Koffie, asperges en bier maakt het bitter. Knoflook geeft echt een ranzige smaak.

Wil jij dus Cim, hou dan een beetje rekening met wat je eet... wat de meeste helaas nooit doen. Best jammer eigenlijk.
 
Laatst bewerkt:
Net niet spuiten. En opnieuw beginnen. 🤫
Ik had al zo'n idee
In de slechtse zin idd!! Iewwwww


De smaak zit in de saus waar de sperma in zit. Ananas maakt het zoet. Koffie, asperges en bier maakt het bitter. Knoflook geeft echt een ranzige smaak.

Wil jij dus Cim, hou dan een beetje rekening met wat je eet... wat de meeste helaas nooit doen. Best jammer eigenlijk.
Morgen ga ik naar mij favoriete DVP en ik heb nog ananas in de fridge!
 
Hm... Mij lijkt het dat het om een staat van hoge opwinding gaat, dus vlak tegen het orgasme -- mss wel het beste gevoel, maar veel moeilijker dan gewoon orgasme uitstellen...

Ja, ik was wat kort door de bocht.. Het is wel specifiek uitstellen door je op het randje te houden. De term komt niet voor niks van het Engelse "Keeping on the edge".
 
Ja, ik was wat kort door de bocht.. Het is wel specifiek uitstellen door je op het randje te houden. De term komt niet voor niks van het Engelse "Keeping on the edge".
Precies!
En... ik kan mezelf gelukkig prijzen... dat ik dat dus zelf behoorlijk goed kan controleren. Dus... lekker doorgaan met neuken... of je laten pijpen... en de hele tijd nét op dat randje! Waanzinnig lekker! Kan ik je verzekeren
 
Gewoon een keer vragen en proberen..En een goede facial is voor mij...de dame zit op haar knieen voor mij. Ik sta gewoon,zij pijpt eerst tot hij knetterhard is,en de teeltballen bijna exploderen,dan neem ik hem in mijn hand,en trek heel de puddingbuks gruwelijk leeg,de dame moet wel haar mond en ogen dicht houden,dat vind ik persoonlijk het geilst
volledig mee eens! maar bij mij mag haar tong uit de mond
niets boven een vette facial spuiten😬😜
 
Ik spaar niks, sterker nog ik trek me 'n paar uur voor de date nog ff af anders kom ik te snel. En dan nog geef ik haar een volle lading, altijd. Zit in m'n genen denk ik maar ik heb altijd veel sperma, ook na 2 keer klaarkomen.
Net zo hier. 24u op voorhand zeker nog eens "lozen" want anders gaat alles te snel. Ik schiet ook net zo veel bij een tweede keer als bij een eerste keer, als er een uurtje of twee tussen zit.
Ik heb ook ergens eens gelezen dat opsparen langer dan 3 dagen geen zin heeft voor de gemiddelde man.
 
Net zo hier. 24u op voorhand zeker nog eens "lozen" want anders gaat alles te snel. Ik schiet ook net zo veel bij een tweede keer als bij een eerste keer, als er een uurtje of twee tussen zit.
Ik heb ook ergens eens gelezen dat opsparen langer dan 3 dagen geen zin heeft voor de gemiddelde man.
Precies!
Nu hoor je hier plots over 'zaad opsparen'... terwijl het net is dat de meeste mannen (veel) te snel klaarkomen!
 
Soms zijn er ook dames waarmee klaarkomen moeilijker is tijdens neuken. Bijvoorbeeld iets wat gezette vrouwen met een vagina diep in de onderbuik. Als je dan gewoon een knop omdraait en gewoon echt geniet van in haar te zijn en niet klaarkomen, je zaad opsparen, onbewust of ja ingegeven door de natuur voor een andere keer kan je wel echt soms genieten van langdurige seks waar je bij een playboy model hoertje dan weer veel makkelijker tot een hoogtepunt zult komen en soms zult afvragen, waarom het nu zo snel afgemaakt. Wat was dan uiteindelijk de beste seks? Een heel lange neukpartij zonder hoogtepunt waar je echt heel lang hebt genoten van haar vagina te voelen of een kortere beurt met hoogtepunt? 1 ding heb ik met ouder te worden wel geleerd, een dame langdurig neuken omdat ze wat zwaarder is van postuur (vagina is dan soms goed weggestopt onderaan) of niet 100% je type is en je nooit echt die concentratieroes bereikt om klaar te komen maar wel haar lang kan neuken dat dit ook het geld waard is en het geen weggegooide euro's zijn. Seks die lang en ontspannen duurt en comfortabel is voor beide (klant en dvp) maar zonder hoogtepunt heeft ook zijn charme. Dit zijn dan leuke momenten om aan terug te denken als je bij een andere dvp veel te vlug bent klaargekomen dan gepland en ooit een dame die tegen me zegde, ben je nu al klaarkomen. Dat was dan een club dame, een raam dvp zou het perfect vinden, maar die club dame genoot er echt van. Conclusie: als je echt te snel klaarkomt, bezoek dan eens voor jou minder aantrekkelijke dames en wie weet, houd je het veel langer uit en kom je misschien gewoon niet klaar en kan je echt genieten van lange seks, en spaar je je zaad op voor een vluggertje met een kei knappe dvp of gewoon handwerk thuis.
 
In de slechtse zin idd!! Iewwwww


De smaak zit in de saus waar de sperma in zit. Ananas maakt het zoet. Koffie, asperges en bier maakt het bitter. Knoflook geeft echt een ranzige smaak.

Wil jij dus Cim, hou dan een beetje rekening met wat je eet... wat de meeste helaas nooit doen. Best jammer eigenlijk.
@JokePrive , kunnen we niet een kookboek schrijven, of een culinaire Insta beginnen? Item 1: Goede recepten met verschillende smaken sperma. Voor elke type vrouw de beste smaak van sperma. Iitem 2 Hoe produceer ik veel sperma. Eiwitrijke recepten voor de lustige man en de sperma slet. Item 3: afrodisiacum, recepten voor spetterende seks.
 
Er wordt hier veel gepraat en geschreven over zaad opsparen en ergens hebben ze een punt, zaad opsparen gaat je normaal eerder een zaadlozing geven maar net als een sportman een wedstrijd moet spelen is niet iedere dag dezelfde, soms (ik spreek nu wel voor mezelf en iedereen is anders) hangt af van de dag en dat kies je niet, de ene dag is de andere niet en soms begrijp je het zelf niet.
Veel hangt ook af van de algehele conditie, ik deed nu vroeger meer dan 10 jaar competitiesport bij de amateurs maar wel op een hoog niveau en hoe beter de conditie hoe meer je een orgasme kunt krijgen op een dag maar overdrijven is ook averechts.
Opsparen is leuk als je eens op dezelfde dag of nacht eens 2 dames wilt bezoeken, als de fysieke verschijning mooi genoeg is kan je dat doen en veel zit in het kopje, en als je een 2de dame bezoekt na een uur met de vorige zal het volume altijd minder zijn wat ook logisch is en om een tweede te bezoeken maar het tweede orgasme mag dan wel van volume minder zijn, het kan wel een groter orgasme geven met minder volume omdat de penis nog een beetje gevoelig is/was van de vorige keer.
Uiteraard ervaart iedereen zijn ding anders, we zijn mensen en geen robots.
Voor mensen die meerdere keren willen klaarkomen denk ik wel dat een gezonde voeding, algehele conditie zorgt voor een beter seksleven en dat zal toch bij iedereen zo zijn, denk ik.
Vermijd stress situaties (ook hier spreek ik mss uit eigen ervaring maar ik denk dat dit bij de meeste het geval is), bezoek geen dame na een klote werkdag waar alles verkeerd ging of je niet goed voelde, een klotedag maakt meestal je dag niet goed, de vibe moet goed zitten en zoals ik eerder schreef, in het kopje maak je veel goed, vermoeid , gestresseerd of problemen in uw huidige situatie is het geen goed idee en plan uw afspraak later eens met een gerust gevoel en een ontspannen hoofd en op die manier geniet je er veel meer van!
 
Ik spaar ook mijn zaad op, echter als ik dat bijvoorbeeld een week lang doe, dan wil het nog wel eens gebeuren dat ik voortijdig klaarkom, dus nog voor de penetratie of handjob. Dit is me al meermaals overkomen dus meer dan 5 dagen opsparen doe ik niet meer.
Helaas kom ik eigenlijk altijd maar eenmaal klaar, dus als dit voortijdig gebeurt dan is dit enorm zonde van zowel de moeite van het opsparen en wat ik heb betaald voor de tijd die dan nog resteert.
 
ik laat geen gelegenheid voorbij gaan om te spuiten! Ik ga zeker geen sex met mijn partner afslaan daags voor een date en een potje rukken kan ook best. Enkel op de dag van de date zal ik vooraf niet spuiten. Ik spuit vrij veel als ik de DVPs mag geloven. Een week opsparen zou bij mij leiden tot veel te snel klaar komen en de hoeveelheid zal iets meer zijn maar zeker niet spectaculair
 
Terug
Bovenaan Onderaan