- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 3,00 ster(ren)
- Massage met hoogtepunt
- 3,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 4,00 ster(ren)
- Prostaat massage bij klant
- 5,00 ster(ren)
- Highclass companion
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Anaal
- Penismassage
- Pijpen deepthroat
- Pijpen zonder condoom
- Gesproken taal
- Spaans
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Afrikaans
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- E+ (fake)
- Lengte
- 1.70 m - 1.80 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Shift
- Avond/Nacht
- Dag
- Vrijdag
- Totale kosten (in euro)
- 150
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Mij in de ochtend al vermaakt met Isabel in Amsterdam en vroeg in de middag met Sammy in de stoofsteeg 6-3 in Amsterdam, was s ávonds Yvonne aan de beurt.
Yvonne is al weer een tijdje terug achter de ramen in Den Haag Doubletstraat 29K4, heeft een blauwe maandag prive gedaan tijdens corona.
Normaal altijd pak bar le duc achter het raam als ze er is, maar gisteren was ze er wel en stond het pak bar le duc op haar kamer.
Dus in eerste instantie dacht ik dat ze er niet was.
Kwam Daniele nog tegen, maar die ging net naar huis, nog effe staan kletsen met haar.
Nog een rondje lopen dan maar, want weinig van mijn smaak op dat moment.
Zie ik ineens Yvonne achter 29k4, toch aanwezig zonder barleduc achter het raam.
Deur snel open en ik mee naar Yvonnes kamer.
Kom al heel lang bij Yvonne, maar dit was de eerste keer sinds corona.
Effe bijgepraat en uit de kleren.
Ik ga meest op bed liggen en Yvonne doet het werk.
Lekker langdurig pijpen, ballen likken, deepthroat.........................kan er geen genoeg van krijgen.
Ze kwam nog effe met haar kont naar mijn hoofd, dus vervolgens al snel beffen, tot ik daar geen zin meer in had.
Verder met pijpen en ondertussen ook een anaalspeeltje opgezocht en dat werd vakkundig ingebracht bij mij.
Vandaag had ze de juiste bewegingen gevonden en de juiste plek in mijn aars, want ik kreeg een heerlijke prostaatmassage met de dildo.
En ondertussen ook verder met pikmassage en pijpen.
Had in de middag en avond de nodige biertjes op, dus klaarkomen kwam er niet van.
Er was trouwens al een ruim uur verstreken, dus na nog 10 minuten nabewerking er maar eind aangeknoopt.
Een beste dag in zijn totaliteit Isabel, Sammy en Yvonne, meer dan twee en half uur sex om aan terug te denken.
Yvonne is al weer een tijdje terug achter de ramen in Den Haag Doubletstraat 29K4, heeft een blauwe maandag prive gedaan tijdens corona.
Normaal altijd pak bar le duc achter het raam als ze er is, maar gisteren was ze er wel en stond het pak bar le duc op haar kamer.
Dus in eerste instantie dacht ik dat ze er niet was.
Kwam Daniele nog tegen, maar die ging net naar huis, nog effe staan kletsen met haar.
Nog een rondje lopen dan maar, want weinig van mijn smaak op dat moment.
Zie ik ineens Yvonne achter 29k4, toch aanwezig zonder barleduc achter het raam.
Deur snel open en ik mee naar Yvonnes kamer.
Kom al heel lang bij Yvonne, maar dit was de eerste keer sinds corona.
Effe bijgepraat en uit de kleren.
Ik ga meest op bed liggen en Yvonne doet het werk.
Lekker langdurig pijpen, ballen likken, deepthroat.........................kan er geen genoeg van krijgen.
Ze kwam nog effe met haar kont naar mijn hoofd, dus vervolgens al snel beffen, tot ik daar geen zin meer in had.
Verder met pijpen en ondertussen ook een anaalspeeltje opgezocht en dat werd vakkundig ingebracht bij mij.
Vandaag had ze de juiste bewegingen gevonden en de juiste plek in mijn aars, want ik kreeg een heerlijke prostaatmassage met de dildo.
En ondertussen ook verder met pikmassage en pijpen.
Had in de middag en avond de nodige biertjes op, dus klaarkomen kwam er niet van.
Er was trouwens al een ruim uur verstreken, dus na nog 10 minuten nabewerking er maar eind aangeknoopt.
Een beste dag in zijn totaliteit Isabel, Sammy en Yvonne, meer dan twee en half uur sex om aan terug te denken.