Recensie Yuna, Amsterdam 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

knightrider

Meubelstuk
Forumpionier
3.751
02/07/21
4.638
48
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/8737557-yuna
Totale kosten (in euro)
200
Onlangs op bezoek gegaan bij Yuna.

Er waren nog maar 2 recensies over haar, 1 op Kinky (positief) en 1 in haar Whem-topic (niet zo positief). Gezien de manier waarop die twee geschreven waren, had ze toch wel mijn interesse.
De man die negatief schreef wilde volgens mij veel heftige actie, de positieve schrijver zocht meer een gfe.

Eerder die avond had ik een afspraak geprobeerd te maken met Alexandra (voorheen Elis), maar die gaf me de info, zei toen beschikbaar te zijn, waarna ik naar de wijk ging (ik had nog geen adres) en ze niets meer van zich liet horen.
Beetje teleurgesteld daardoor, want ze had verder wel goede recensies dus ik zag het niet direct aankomen.

Vervolgens getwijfeld tussen Kira en Yuna, maar omdat Yuna heel dicht in de buurt zat waar ik al was en direct reageerde, daar heen gegaan. Er werd niet gevraagd naar kopie van id-bewijs zoals in haar whem genoemd wordt, maar misschien sta ik al in hun adres-boekje als een aardige client, dat weet ik niet.

Eenmaal op de plek aangekomen kreeg ik in eerste instantie ook met Yuna een kwartier geen contact meer, dus ik stond toch wel met een gespannen gevoel in de Bijlmer. Het was een soort zij-uitstapje door omstandigheden, dus ik had zoiets van: Besluit ik toch weer eens te wandelen, loopt het 2x op rij mis.

Maar toen ik net begon te twijfelen kreeg ik weer contact en werd ik binnen gebuzzed.

Achter de deur kwam een knappe jonge dame uit Oekraïne tevoorschijn. Op haar profiel staat dat ze 26 is, maar als ze 22-23 was zou ik er niet van opkijken.

We maakten een gesprekje, althans dat probeerde ik. Ze leek wel alles wat ik zei te begrijpen, maar is meer een luisteraar dan een prater. Daarbij kijkt ze je de hele tijd aandachtig aan, dus het was een tikje ongemakkelijk omdat er weinig respons kwam, maar toch ook spanning verhogend, omdat ik al een poos niet gewandeld had en omdat dat snoetje wat je aanstaart aantrekkelijk is.

Net zoals ze wel luistert, maar niet echt praat, zal ze zelf niet snel tot actie over gaan. Als je er niet op aan stuurt kun je er ook gewoon alleen maar zitten praten. En als je er op aan stuurt gaat het stap voor stap als je beleefd bent.

Wat dat betreft denk ik dat ze geheel niet het type is van de recensent die over haar schreef in het whem-topic en wel het type van de man die op Kinky over haar (en eerder over Nina van Bella) schreef.

Een GFE, maar dan wel eentje met een van je eerste vriendinnetjes die nog niet zeker weet of ze wel met je naar bed wil.

Zelfs zo nadrukkelijk dat je zelf ook een beetje gaat stamelen en zoeken naar de juiste benadering.

Misschien niet als je een botte hork bent, maar ik denk dat zij ook niet blij word van dat soort bezoekjes en dan verwordt tot een 'niet dit, niet dat' dame.

Wat ook niet anders kan, want ze is erg petite, dus het lijkt me ook gewoon niet zo slim voor haar om anaal aan te bieden bv.

We belanden gaandeweg op het bed, zoenden wat, raakten elkaar aan, ik vingerde haar voorzichtig, kreeg een erectie en nog ging alles in een soort slow-motion.

Toen toch maar gevraagd of ze me wilde pijpen. Daar begon ze vervolgens direct mee en dat deed ze misschien niet als een zeer ervaren dvp, maar (bij hoge uitzondering in mijn geval) zonder condoom en zeker met het juiste gevoel. Zelfs zo goed, dat ik haar af en toe moest stoppen.

De hele situatie had me al redelijk snel op het kookpunt gebracht. Lang niet gewandeld, eerste afspraak ging niet door, lang op straat gezocht naar een connectie, gearriveerd, onbekende wijk, erg aantrekkelijk jong meisje, die langdurige stille momenten waarop ze continu oog-contact met je houdt, langzaam opbouwen en dan een fijne pijpbeurt. Het werd me al snel te veel.

Dus gevraagd om een condoom en in cowgirl gaan neuken. Maar de spanning was hoog en Yuna heeft het soort lichaam dat Alice (die hier samen met Ana ooit was) had, echt heel petite, ben zelf normaal geschapen, maar ze was zo strak dat ik vrij snel explodeerde. Het kon onmogelijk nog uitgesteld worden.

Daarna nog wat geknuffeld en gepraat, maar wederom, in dezelfde rolverdeling.

Dus: Absoluut vriendelijk, maar heel stilletjes. Een beetje betoverend daardoor. Wel bekwaam als ze tot handelingen komt, maar als je de koers niet inzet gebeurt er niets.

De aangegeven cup-maat B vind ik eerder een A, alles petite. Erg knap gezicht, mooi kontje, maar geen sfeer-maker. Ingetogen, vertelt weinig over zichzelf, hoe je daar ook naar vraagt. Handelingen wel naar wens, maar ik denk dat de combi alleen werkt als je op zoekt bent naar een rustige, intieme gfe.

Vanuit dat perspectief kan ik me voorstellen dat ruwe, veeleisende types haar 2 sterren geven en mannen die doortastend maar subtiel zijn 4 sterren.

Ik zou zelf voor 3,5 kiezen, maar dat kan niet.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan