Recensie Yulya, Elsene 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Deckard

Wandelaar
40
08/01/24
28
6
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Speciale kleding verzoek
  4. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/best-gfe-yulya.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
De foto's van Yulya spraken me erg aan. Ik vond hier geen draadje van haar. Aangezien ze in Elsene ontvangt, besloot ik eens te gaan lezen bij onze franstalige vrienden van Youppie. Wat ik daar vond was een berg aan positieve reviews. Dus besloot ik haar te contacteren. Dat verliep zonder moeite via whatsapp en met het Engels als voertaal.
Ze verwelkomt me in een sexy schoolmeisjes uniform. Yulya is een jong, mooi en zachtaardig meisje met een behoorlijk GFE gehalte. Ze spreekt voldoende engels om vlot te communiceren. Ze houdt van tongzoenen en voorspel waarbij ze je lief en zwoel aankijkt. Ze heeft een mooi slank lichaam met natuurlijke borstjes en ruikt lekker fris. Ze is een beetje verlegen en tijdens het voorspel verwacht ze dat jij wat de leiding neemt. Eens ze je voorkeuren kent, speelt ze er goed op in.
Ik heb liever dames de meer leiding nemen. Maar dat is persoonlijke smaak.
Wat ze doet doet ze goed en met overgave. Eens op bed neemt ze meer initiatief. Ze geniet er duidelijk ook van.
Haar kamer is proper en verzorgd maar mist wat gezelligheid. Gezien haar kwaliteiten verdient ze beter. Geen ramen, geen daglicht.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan