- Algemene beoordeling
- 3,00 ster(ren)
- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Zoenen
- 1,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 3,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Klaarkomen op lichaam
- Pijpen zonder condoom
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- Aziatisch
- Leeftijd
- 35-40
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- D
- Lengte
- 1.50 m - 1.60 m
- Lichaamsbouw
- Mollig
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Dag
- Dinsdag
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/arnhem/1962879-yoyo
- Totale kosten (in euro)
- 100
Als ik niet zo geil was geweest was ik nooit gegaan, de communicatie vooraf was dramatisch. Ze zit in een oud pand en zit op de zolderkamer, in de wijk achter de Postbank. Ik denk dat er nog meer dames waren, maar verder niemand gezien.
ze is op leeftijd en praatte alleen Spaans. Ze is klein met een mollige voorkomen en een grote tatoeage op haar buik.
Vooraf werd ik door haar gedouched , wat ik wel grappig vond.
Al met alles wat het rommelig en niet helemaal hygiënisch, maar het kon er mee door.
Ze was wel lief en geduldig. Pijpen was goed en haar inzet goed, maar ik miste gevoel.
Na wat neukwerk afgetrokken waar ze actief aan mee deed om mij goed te klaarkomen. Er werd verder niet gezoend of verder.
Was dus wel ok, maar herhalingsgevaar is klein.
ze is op leeftijd en praatte alleen Spaans. Ze is klein met een mollige voorkomen en een grote tatoeage op haar buik.
Vooraf werd ik door haar gedouched , wat ik wel grappig vond.
Al met alles wat het rommelig en niet helemaal hygiënisch, maar het kon er mee door.
Ze was wel lief en geduldig. Pijpen was goed en haar inzet goed, maar ik miste gevoel.
Na wat neukwerk afgetrokken waar ze actief aan mee deed om mij goed te klaarkomen. Er werd verder niet gezoend of verder.
Was dus wel ok, maar herhalingsgevaar is klein.