- Massage met hoogtepunt
- 5,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Penismassage
- Tussen borsten (russisch)
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Aziatisch
- Leeftijd
- 30-35
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- C
- Lengte
- 1.50 m - 1.60 m
- Lichaamsbouw
- Atletisch
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Dinsdag
- Link naar advertentie
- https://carpediemmassage.nl/masseuses/yoyo
- Totale kosten (in euro)
- 110
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Een heerlijke b2b-massage van Yoyo gehad. Yoyo had een volle planning die dag waardoor de massage een kwartiertje later begon dan was afgesproken. Voor mij was het de eerste keer dat ik door Yoyo werd gemasseerd en in het begin leek het er een beetje op of ze wat afwezig was. Niets bleek minder waar te zijn, de massage vorderde gestaag en Yoyo begon langzaam maar zeker mij wat te plagen en een praatje te maken. Ondertussen voelde ik haar mooie, strakke lichaam steeds beter over me heen glijden.
Na 20 minuutjes ofzo mocht ik omdraaien en mocht ik haar echt eens goed bekijken en genieten van haar b2b-skills. Uiteindelijk werd ik naar een heerlijk hoogtepunt gemasseerd. Yoyo heeft daarna mijn benen nog gemasseerd en in de douche heeft ze op een heerlijke manier alle olie van me afgewassen. Kortom, Yoyo heeft er een fan bij!
Na 20 minuutjes ofzo mocht ik omdraaien en mocht ik haar echt eens goed bekijken en genieten van haar b2b-skills. Uiteindelijk werd ik naar een heerlijk hoogtepunt gemasseerd. Yoyo heeft daarna mijn benen nog gemasseerd en in de douche heeft ze op een heerlijke manier alle olie van me afgewassen. Kortom, Yoyo heeft er een fan bij!