- Massage met hoogtepunt
- 3,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 4,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Aziatisch
- Leeftijd
- 18-25
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- D
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Dag
- Maandag
- Totale kosten (in euro)
- 70
- Algemene beoordeling
- 2,00 ster(ren)
Deze Yoko uit Lier werd reeds bevraagd in ervaring met…
Gisteren er naartoe, gelegen naast de ring in Lier, makkelijk te parkeren.
Dame deed open Aziatische welke een mooi kopje en figuur heeft, spreekt ook zeer goed Engels. Gekozen voor massage 1/2 voor 70€. Meteen ook gehoord wat meer mogelijk is en dit is zowat alles maar de meerkost is wel wat teveel. 50€ voor blowjob en 100€ extra voor intiem.
De massage zelf was niet denderend te noemen wat zacht gewrijf en ze hield niet op om te vragen voor meer.
Ze gaat wel naakt maar kijkt erop toe dat je haar poesje nauwelijks kan zien, ze heeft wel prachtige borsten ik denk wel D cup.
Omgedraaid en met olie een handjob, waarna alles netjes werd opgekuist.
Ik ga zeker niet terug omdat de klik er niet was en teveel geld voor wat je krijgt.
Gisteren er naartoe, gelegen naast de ring in Lier, makkelijk te parkeren.
Dame deed open Aziatische welke een mooi kopje en figuur heeft, spreekt ook zeer goed Engels. Gekozen voor massage 1/2 voor 70€. Meteen ook gehoord wat meer mogelijk is en dit is zowat alles maar de meerkost is wel wat teveel. 50€ voor blowjob en 100€ extra voor intiem.
De massage zelf was niet denderend te noemen wat zacht gewrijf en ze hield niet op om te vragen voor meer.
Ze gaat wel naakt maar kijkt erop toe dat je haar poesje nauwelijks kan zien, ze heeft wel prachtige borsten ik denk wel D cup.
Omgedraaid en met olie een handjob, waarna alles netjes werd opgekuist.
Ik ga zeker niet terug omdat de klik er niet was en teveel geld voor wat je krijgt.