Recensie Yoko, Hoogeveen 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Mark51976

Vaste klant
127
20/11/23
62
12
Zoenen
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Bare seks
Gesproken taal
Engels
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/2456448-yoko
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
pfffff wat slecht!
weer 1 van de Aziaten in Hoogeveen in dat bekende flat.
Ziet er lekker uit op foto en een krap chinees kutje is altijd lekker.

contact via app, Engels en zou duidelijk moeten zijn. fuck is neuken toch?

vluggertje zocht ik, voor 100 mocht dat, pijpen likken neuken. zonder condoom was ok, klaarkomen in haar kut was 20 euro extra (let daarop, dat vragen veel van die buitenlandse nu)
ik heb dit een paar keer gevraagd in de app want communiceren is soms een dingetje.

bij het flat naar binnen, ze was wel de dame op foto maar 10 jaar ouder.
120 betaald.
ze kleed uit, ik kleed uit. begint aan mn tepels te zuigen ofzo.. als ik me terug trek, vind dat niks, als een baby kreunen en die tepel weer likken willen..
ze maakt mn eikel schoon met een doekje, ruikt eraan en vind het nog niet goed.. hardhandig schoonmaken.. lekker afknapper zo.

ik zeg stoppen, blowjob waarop ze een condoom pakt. ehhhh no no not agreed, we agreed no condom.
en toen begon het gedonder. via een vertaalapp kreeg ik te lezen dat nzc een fooi van 50 euro zou moeten zijn....
dat ik al 20 extra betaal voor klaarkomen in haar was niet meer bekend.
ik zeg money back! ze stopt direct, pakt geld uit kast en staat te mokken als ik me aankleed.

Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/2456448-yoko#overview
Totale kosten (in euro)
160
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Wat eigenaardig. Ik had een 100% andere beleving vandaag.

Knap koppie en mooi lijfje, beter dan de foto's, nette plek, makkelijk en veilig te parkeren, niet duur vergeleken met parkeren in een stad.

Ze is goed van de hygiëne, de schoonmaakdoekjes zijn die vochtige wegwerphandschoenen die ik zelf ook naast het bed heb thuis. Daarna grondig drooggeveegd met keukentissue, niks mis mee. Ze gebruikte zo'n doekje aan het begin, en nog een voor het pijpen (zonder), en daarna nog een toen ik op mijn buik lag voorafgaande aan prostaatmassage.

We begonnen met wat knuffelen, waarbij ze een beetje afstandelijk is maar ook best veel toelaat. Tongzoenen deed ze niet.

De voorafgaande massage voelde een beetje vluchtiger aan dan ik bij de 'echte' massagesalons in de stad gewend ben maar niet onaardig.

Toen ik op mijn rug draaide kwam ze naakt op mij liggen kroelen, erg aardig en het werd bijna een beetje vrijen.

Vervolgens een van de door mij meegebrachte ultradunne condooms erom en ze ging op haar rug liggen, leek eerst even wat geluiden te maken die misschien haar taal waren voor "oh oh wat ben je groot" maar dat kwam wel over alsof ze het als compliment bedoelde. Ze draaide haar gezicht opzij maar moest wel lachen toen ik haar dan op haar wang kuste.

Erg prettig klein en strak en verrassend jeugdig aanvoelend lijfje.

Daarna eerst weer zorgvuldig opfrissen waarbij ze extra lang met mijn lul bezig was en ze als het ware haar best deed de laatste druppels eruit te krijgen. Een heel aangename belevenis. En weer drogen met zachte keukenrol.

Daarna kwam eigenlijk het leukste. Ik verwachtte half en half eruit te worden gebonjourd maar ze kwam naast mij liggen, haar hoofd wat omhoog op een elleboog leunend en met de vrije hand ging ze mij uitgebreid strelen.

Ik wilde haar dan ook knuffelen maar ze gebaarde dat ik mocht relaxen, 'sleepy' zei ze en ik sloot mijn ogen om het dan maar te laten gebeuren.

Het was alsof ze een liefkozende vriendin was op een warm naaktstrand die haar sluimerende geliefde aait, met zijn balzak en lul speelt, overal streelt, van tepels tot bovenbenen.

Ik viel er bijna gelukzalig van in slaap, begon al te dromen.

Ik stond op, er was nog een kwartier te gaan en ze gebaarde dat ze best door wilde gaan maar ik voelde me als herboren en had nog een lange rit naar huis voor de boeg. Ik tel dat daarom voor het volle uur.

Haar vanuit de auto in de app zeer vriendelijk bedankt en zoen-emoji's terug gekregen.

Wanneer ze eens in de stad is ga ik haar zeker weer zien.

Dit is wel verwarrend 2 reventies die zo enorm verschillen. De date van Cerbyn klinkt heel erg fijn zeg, zo wil ik m ook wel, super.
Die bekende flat..., waar zo ongeveer in Hoogeveen is dat, en is t een beetje een rustige en nette plek?
Lijkt me wel leuk om toch eens af te spreken maar die ene slechte recentie doet me bog ff afwachten.

Dit is wel verwarrend 2 recensies die zo enorm verschillen. De date van Cerbyn klinkt heel erg fijn zeg, zo wil ik m ook wel, super.
Het komt misschien ook door hoe de gast zich gedraagt. Ik ging voor een vol uur, betaalde meteen €160.

Omdat het buiten koud was zette ze een heteluchtkacheltje aan en gebaarde dat ze graag had dat ik daar mijn handen warmde voor ik haar naakte lichaam aanraakte. Heel goed voorstelbaar en ik deed ook mijn best haar grenzen te respecteren.

En ik vind het schoonpoetsen helemaal geen bezwaar, ik heb dat liever dan dat ik mij een beetje schaam voor een bokken-geur aan de eikel.

Ze pijpte heel actief en ijverig maar niet diep, vooral de eikel. Ik ben sowieso niet zo heel gevoelig voor pijpen dus dat deerde mij niet.

Die bekende flat..., waar zo ongeveer in Hoogeveen is dat, en is t een beetje een rustige en nette plek?
Exacte locatie is denk ik niet de bedoeling online, maar het is in een keurige buurt met ruim (betaalde maar goedkope) parkeergelegenheid vlak om de hoek, ook wat horeca vlakbij waar ik een verse jus heb gedronken en waar ik even naar de wc kon, ik was toch ruim op tijd.

Lijkt me wel leuk om toch eens af te spreken maar die ene slechte recentie doet me nog ff afwachten.
Kan ik mij voorstellen en je moet er ook niet heengaan als je pijn hebt van €160 besteden aan zoiets. Als je er vrolijk en open en respectvol instapt kan het volgens mij niet echt tegenvallen maar aan de andere kant, het is voor iedereen anders.

Ik ben ook heel benieuwd hoe anderen het ervaren.

Dank voor je reaktie Cerbyn, ik geloof dat ik dan toch ook maar ga proberen een afspraak te maken. En nee, bang 160 euri kwijt te zijn ben ik niet, nee ik baal alleen van afspraken waarbij je na een paar min al denkt, wat doe ik hier....
Nee lekker rustig wederzijds genieten is wat ik graag wil.

Dank voor je reaktie Cerbyn, ik geloof dat ik dan toch ook maar ga proberen een afspraak te maken.

Ik ben benieuwd nar je ervaring.
En nee, bang 160 euri kwijt te zijn ben ik niet, nee ik baal alleen van afspraken waarbij je na een paar min al denkt, wat doe ik hier....
Heb ik zelden meegemaakt maar ook dan was het wel memorabel als een scene uit een rare tv serie.

Nee lekker rustig wederzijds genieten is wat ik graag wil.
Ik denk wel dat Yoko het werk doet primair voor het geld (en ik waardeer het als ze wat van die geluidjes maakt die opwinding moeten suggereren, schattig) maar met wederzijds respect is het een leuke ervaring. Dat strelen op het laatst voelde (voor mij) wel oprecht aan als iets dat ze graag deed.

Terug
Bovenaan Onderaan