Beste Yoana,
Ik heb net dit topic ontdekt en zie hier exact hetzelfde gebeuren als in het topic over respectloze klanten wat je eerder zelf begonnen bent. Je reageert alleen maar op het negatieve, en de opbouwende berichten en oprechte adviezen gaan om 1 of andere reden compleet langs je heen.
Er is je een hoop shit overkomen, dat zal ik niet bagatelliseren. Echter krijg ik de indruk dat je nu zo pessimistisch geworden bent, dat je nu ook uitvalt tegen klanten die niks verkeerd doen, en dat is niet goed.
Dit heb je ook gezegd in je andere topic. Ik heb je toen 2 maal een link gedeeld van een Vlaamse organisatie die hulp biedt bij het stoppen met sekswerk. 2 Maal. Allebei de keren kreeg ik daarop geen reactie van jou, je had alleen maar oog voor de mensen die je boos maakten. Bij deze deel ik je de link in kwestie een derde keer, omdat hij volgens mij perfect aansluit bij wat je hier zegt.
https://www.violett.be/nl/sekswerkers/sociale-hulp/ik-wil-stoppen/
Nogmaals, hoeveel deuren er ook dicht geslagen worden, er blijven mogelijkheden bestaan. Daar hebben al meerdere mensen op dit forum je op gewezen. Maar jouw reacties wekken de indruk dat die hulp totaal niet binnenkomt. Dat maakt de situatie gewoon onnodig moeilijk. Veel succes met stoppen.