Recensie Yiyi 8698118 Vinkenveen 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Sr1

Meubelstuk
Supporter
1.084
14/12/21
5.915
19
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/8698118-yiyi#overview
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Gisterochtend wakker geworden met een bepaald gevoel en dan moet er ook iets gebeuren. Op Kinky gekeken wie er in de vroege ochtend beschikbaar waren, dat beperkt de keus behoorlijk maar uiteindelijk reageerde Yiyi (of iemand die de telefoon vasthoud) snel en vlot en kon ik even later terecht. Dus de auto in op deze zondagmorgen.

Huisnummer gekregen bij aankomst, met de locatie is niets mis en bij binnenkomst was het de dame van de foto's, ook prettig. En er viel me iets op aan haar maar kon dat niet direct plaatsen. Oke, ze is wat ouder dan aangegeven en echt slank is ze ook niet maar ja, ik was er nu eenmaal. Ook de afgesproken prijs en wensen waren niet bekend. Na doornemen, app laten lezen, zij contact met booker kon het dan eindelijk beginnen.

Er werd me geen douche of andere mogelijkheid tot opfrissen aangeboden en ook de vochtige doekjes kwamen er niet aan te pas. De kleine jongen werd direct oraal naar binnen geslobberd en na een behoorlijke pijpbeurt voorzien van een condoom en ze ging er direct bovenop zitten. Dit heeft ze heel lang volgehouden en ik heb het rubbertje gevuld. En met een keukenrol weer schoongemaakt. Omdat het vrij koud was op de kamer werd er een soort van dekentje over me heen gegooid en kreeg ik een redelijke massage. En aan het eind heeft ze me nog een keer gepijpt en handmatig laten finishen.

Toen ik me stond aan te kleden zag ik wat me eerder opviel. Haar lichaam en hoofd zijn niet in verhouding, haar hoofd is vrij groot om het zomaar te zeggen. Maar goed, zij was ondertussen ook weer aangekleed en ook bij haar werd niets gereinigd. Voor mij dan ook geen herhalingsgevaar.
 
Terug
Bovenaan Onderaan