Yinyang VS Sixsens

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Remmat

Wandelaar
38
21/12/21
24
Intiem
2,00 ster(ren)
Komende donderdag ga ik weer aan de wandel. Ik was van plan om naar Babylon te gaan en als alternatief Sixsens. Maar nu Yinyang morgen opent ben ik benieuwd wat ik daar van kan verwachten. Ik zoek sowieso lekkere wellness en groot /goed aanbod. Zou Yinyang na de heropening juist druk zijn of moet dat eerst op gang komen?
 
Ik vermoed dat de eerste dagen YinYang bestormd wordt door veel teveel mannen in verhouding tot het aantal dames. Zo gaat dat meestal bij de opening van grote clubs. Dan zit je in een gaybar en zie je de dames waar je mee naar de kamer zou willen steeds voor je ogen met de volgende verdwijnen. De verwachtingen zijn hoog gespannen. Het is aan de ene kant erg leuk en spannend om een nieuwe club te bezoeken, voor een relaxte dag kun je denk ik beter naar Babylon of Sixsens gaan. Persoonlijk zou ik een week of 4-5 wachten, de eerste recensies afwachten en dan naar YY gaan.

Maar als je je nieuwsgierigheid niet kunt bedwingen en vooral wilt zien hoe YY er uitziet, ga dan naar YY. Hou je verwachtingen dan wel wat lager vwb de verhouding man vs. dames. Ook zijn er misschien nog wat zaken niet helemaal op orde.

Alle 3 de clubs die je noemt hebben een goede wellness. SS net iets completer.
 
@Remmat Zoals prospere terecht schrijft, staat YY onbetwist op nr 1 wat wellness betreft als ze nog is als voor de sluiting. Hetzelfde geldt voor het restaurant. Gewoon gaan en genieten. Misschien zal het druk zijn, misschien loopt alles niet perfect,... Maar in andere clubs is het vaak huilen met de pet op als het over LU en service gaat dus waarom zou je dan niet naar YY gaan. Slechter zal het zeker niet zijn en de club met zijn locatie en faciliteiten op zich is al meer dan de moeite waard te bezoeken.
 
@prospere even de website bekijken. Het binnenzwembad in YY is vervallen en er is geen stoombad net zoals die er in Babylon niet meer is. Vandaar mijn opmerking dat SS op wellness gebied iets voor ligt op die andere 2.
Gelukkig heeft het nieuwe YY wel een jacuzzi (buiten). Iets wat ontbrak bij de andere clubs die de laatste tijd openden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan