Yinyang VS Sixsens

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Die dark room in Sixsens wordt vooral gebruikt als alle kamers in gebruik zijn door dames en heren die niet lang willen wachten en er geen problemen mee hebben als anderen mee kijken. Afgelopen zaterdag werd hij veel gebruikt. In de drukke tijden waren er zaterdag 3-5 stellen tegelijk bezig. Als er nog kamers vrij zijn, dan zie je er inderdaad niet veel actie. En er zijn ook dames en heren die per se niet in de dark room willen en liever wachten op een kamer.
Klopt als een bus. 'k Kan er van meespreken :)

Het heeft wel iets de (recente) dark room want elke kamer in de Sixsens is te fel belicht vind ik persoonlijk. Ik bedoel: nergens dimmers en (te)veel licht(en) in elke kamer. Volgens @Bachatero was dat vroeger wel het geval: lichten konden gedimd worden in (sommige?) kamers.

Misschien dat eens aan de supervriendelijk theke Colinda of collega/werknemer in de Sixsens suggereren!?

Ik ben er in 2025 nog niet geweest. Wie dit hier leest en zich daar ook in vindt (dimmers op de kamers => veel minder nood aan de heerlijk omfloerste sfeer in de dark room) kan dat alvast suggeren aan het personeel in de Sixsens.

Sixsens spreekt mij aan, ik ben tenslotte een saunaliefhebber. Maar kan iemand die daar al eens geweest is uitleggen hoe e.e.a. in z'n werk gaat?
Vind je de dames gewoon in het saunagedeelte of puur en alleen in het bargedeelte
Eigenlijk overal maar juist niet in het sauna gedeelte. Das een beetje link op de hoge hakken door een natte ruimte lopen.
Alleen als het echt tegenzit zie je dames het sauna gedeelte bezoeken op zoek naar klanten. En heel af en toe zie je dames zelf genieten van de sauna maar meestal is dat als ze genoeg centjes verdiend hebben die dag.
Dames ontmoeten gebeurt dus veelal in de bar, serre, tuin (bij mooi zomerweer) of restaurant en wandelgangen maar zelden in of bij de sauna. In de bar is het natuurlijk ook wat relaxter zitten en praten. In het sauna gedeelte wil de jacuzzi nog wel eens pratende mensen overstemmen.

Laatst bewerkt:
Hangt er inderdaad van af wat jij belangrijk vindt. Als "kwaliteit" de bovenhand heeft op "kwantiteit" zou ik toch YY aanraden. En zoals hierboven vermeld,mooiere kamers in YY en beter eten. Kamers zijn mooi en bijna allemaal met douche.
Dus jij kan met zekerheid stellen dat de kwaliteit van de dames bij YY hoger ligt? Wat een onzin. Je mag je voorkeur hebben, geen probleem, maar leugens vertellen heeft niemand iets aan. Ik zou bijna denken dat je weer een alter ego bent van een door iedereen welbekende SS basher

Mensen, laten we het neutraal en netjes houden.
Ik heb tot vijf jaar geleden veel geschreven en gedeeld met anderen. Maar juist suggestieve opmerkingen over mijn berichten maar ook die van anderen maken dat ik dat veel minder ben gaan doen.
Het lijkt soms eerder een stammenstrijd waarbij geen tussen weg mogelijk is. Als je een voorkeur uitspreekt voor club X is dat als wapperen met een rode vlag van fans die graag een andere club bezoeken. Dat kan toch nooit de bedoeling zijn? Alle ervaringen op dit forum zijn subjectief en daarmee niet de absolute waarheid. Anderen kunnen anders ervaringen hebben. Laat dat nou geen afbreuk doen en je eigen ervaringen. Neem het ter kennisgeving aan en weet dat het voor jou anders was. Daarmee is niet gezegd dat commentaar niet mag. Maar houdt het dicht bij jezelf en stel het niet in discussie. Je was er immers niet bij toch?

Mensen, laten we het neutraal en netjes houden.
Ik heb tot vijf jaar geleden veel geschreven en gedeeld met anderen. Maar juist suggestieve opmerkingen over mijn berichten maar ook die van anderen maken dat ik dat veel minder ben gaan doen.
Het lijkt soms eerder een stammenstrijd waarbij geen tussen weg mogelijk is. Als je een voorkeur uitspreekt voor club X is dat als wapperen met een rode vlag van fans die graag een andere club bezoeken. Dat kan toch nooit de bedoeling zijn? Alle ervaringen op dit forum zijn subjectief en daarmee niet de absolute waarheid. Anderen kunnen anders ervaringen hebben. Laat dat nou geen afbreuk doen en je eigen ervaringen. Neem het ter kennisgeving aan en weet dat het voor jou anders was. Daarmee is niet gezegd dat commentaar niet mag. Maar houdt het dicht bij jezelf en stel het niet in discussie. Je was er immers niet bij toch?

Goed dit.

Ik vind het interessant om verschillende meningen te lezen. Voor mij zijn er in NL drie clubs die duidelijk van elkaar verschillen, maar die ik wel alle 3 eens wil bezoeken.

Vind het heel leuk om te lezen hoe het er overal aan toe gaat, maar te fel beginnen vergelijken heeft denk ik geen zin, want het zijn gewoon 3 verschillende zaken.

Neutraal vergelijken wil zeggen. Club A betere wellness als B omwille van….Dit kan je objectief vergelijken. Net hetzelfde als met de andere faciliteiten, eten enz. Zeggen dat de kwaliteit tov kwantiteit beter is is nogal behoorlijk suggestief niet? Lees er maar even de recensies op na.

yingyang gaat steeds stapjes vooruit de jacuzzi werken het buiten zwembad is verwarmd en er is een buiten sauna ying yang heeft geen wacht tijden voor een kamer en het eten is niet slechter als bij sixsens en gisteren waren er 45 dames in ying yang aanwezig . waarvan 2 ras echte NL dames . de laatste tijd bezoek ik yingyang redelijk vaak zo 2 keer per maand of ik ying yang beter vind als sixsens . ze zijn eingelijk gelijk de 1 heeft zijn voordeel en de ander heeft zijn voordeel alleen heb ik opheden in yingyang 3 faforietjes zitten en scheelt het 60 km enkele reis

Terug
Bovenaan Onderaan