Algemeen YinYang, Roermond

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ja, 70 euro voor 30 minuten.
In YinYang is dit dus voor PMC zoals door de wetgever geadviseerd wordt net als in de privehuizen (de dame kan dus niet gedwongen worden tot onveilige handelingen). Het ligt aan de dame of ze voor die prijs ook PZC aanbiedt of een meerprijs vraagt (maar dat laatste wil de club weer niet).
 
Laatst bewerkt:
Dat is appels met peren vergelijken want bij die dingen die jij noemt is geen entree...het gaat om het totale plaatje en sauna staat dan onder aan de ladder...de klant moet daar gewoon niet aan toegeven anders betaal je straks 100per half uur.
saunaclub onderaan de ladder... bij mij staat een goede sc juist bovenaan.

Je betaald dan wel entree bij een saunaclub, maar daar krijg je echt wel veel voor terug. Ik betaal liever een paar tientjes waardoor ik de hele dag in mijn badjas kan rondlopen en ongelimiteerd kan eten en drinken, dan in de kou en regen door het Schipperskwartier te wandelen.
 
Even voor een leek van Saunaclubs:
Wat is 70430 in hemelsnaam ?
70 voor (4) 30 min?
4 = voor ! Suc6
saunaclub onderaan de ladder... bij mij staat een goede sc juist bovenaan.

Je betaald dan wel entree bij een saunaclub, maar daar krijg je echt wel veel voor terug. Ik betaal liever een paar tientjes waardoor ik de hele dag in mijn badjas kan rondlopen en ongelimiteerd kan eten en drinken, dan in de kou en regen door het Schipperskwartier te wandelen.
Het ging hier over geld en dan kom ik op 70 € entree voor een paar bier en wat eten plus 70 voor een half uur is samen 140 voor een half uur,,ga je 1 uur dan zit je op 190 euro per uur.. in mijn geval komt daar ook nog een tank benzine bij. als de klant de dvps hun gang laten gaan betalen wij straks veel meer wat niet ten goede komt voor de club en zal ss weer opbloeien denk ik...dat is mijn mening dan.
 
Laatst bewerkt:
saunaclub onderaan de ladder... bij mij staat een goede sc juist bovenaan.

Je betaald dan wel entree bij een saunaclub, maar daar krijg je echt wel veel voor terug. Ik betaal liever een paar tientjes waardoor ik de hele dag in mijn badjas kan rondlopen en ongelimiteerd kan eten en drinken, dan in de kou en regen door het Schipperskwartier te wandelen.
Idd.
dat gezeur steeds over die paar tientjes, ga eens naar een gewone sauna, en ga daar eens eten en drinken, dat redt je niet met 70€.
En die gasten die steeds zeuren over 10 of 20 euro, je kunt ook niet heen gaan, dan bespaar je veel geld
 
Idd.
dat gezeur steeds over die paar tientjes, ga eens naar een gewone sauna, en ga daar eens eten en drinken, dat redt je niet met 70€.
En die gasten die steeds zeuren over 10 of 20 euro, je kunt ook niet heen gaan, dan bespaar je veel geld
€120 voor 30 minuten is niet "een paar tientjes" verschil met andere clubs… zeker niet als je een paar kamers maakt.
 
ik lees nu voornamelijk over geld...maar hoe is de line up..zijn er lekkere dames zoals vroeger of is het niet veel bijzonders ?
Daar lees je idd bijzonder weinig over hier en elders echte recensies ontbreken nog.
Maar ik vrees dat het optisch niet in de buurt komt van de line up voor de opening.
Ik kijk het daarom nog tot minimaal november aan of ik ga of niet dit jaar want december/januari is meestal een heel slappe maand qua bezetting maar dat is overal.
 
Terug
Bovenaan Onderaan