Algemeen YinYang, Roermond

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Vrijdag 14 maart ben ik voor de tweede keer, sinds de heropening, bij YinYang geweest. Het was weer een mooie dag. Buiten zonnig en fris, binnen aangenaam en plezierig.
Bij binnenkomst, rond 12:00 uur spotte ik meteen Majestic (de zwarte parel) die een sleutel voor de kamer kwam halen. Ze stond op mijn bucket-list, helaas heb ik haar daarna pas weer aan het begin van de avond gezien.
Eerst een koffie in de bar genomen en eens goed om me heen gekeken. Het was nog niet echt druk, ca. 15 dames en net zo veel mannen. Besloten om eerst naar de buitensauna te gaan. Heerlijk! Vervolgens genoten van een heerlijke lunch en toen terug naar de bar.
Daar kwam al snel Nicky/Nikkie bij mij zitten. Gezellig met elkaar gebabbeld. Haar roots (ouders) heeft ze in Martinique, ze ziet er lekker sensueel uit en heeft een vrolijke babbel. Toen ik echter informeerde naar het dienstenpakket bleek dat echter beperkter dan wat is wens. Vervolgens ging zij snel op zoek naar een andere prooi.
Niet lang daarna zag Ik Pamela een andere donkere schone afkomstig van de Dominicaanse Republiek en met als eyecatcher behoorlijk grote billen.
Met haar, omdat ik van de vorige keer wist dat ze het dienstenpakket aanbied wat ik wens, naar de kamer gegaan. Dat was helemaal top. Beide van genoten.
Vervolgens weer een rondje buitensauna gedaan en daarna dineren.
Het diner was ook weer prima. Terwijl ik koffie in de bar ging halen voor bij het dessert zag ik Majestic in de bar. Dus snel mijn dessert gehaald en terug naar de bar. Maar daar was Majestic al weer in gesprek met een andere man. Kans gemist en daarna haar ook niet meer gezien. Volgende keer beter!?
Niet lang daarna kwam een hele enthousiaste blonde Sonja (afkomstig uit Polen maar al jaren wonend in Duitsland) de bar binnen. Nadat ze al haar bekenden, zowel dames als heren had begroet, heb ik haar aangesproken en waren wij beide enthousiast om naar de kamer gegaan. Op de kamer zijn we enthousiast gestart, toch heb ik het maar bij een half uur gehouden omdat er wat mij betreft meer sprake was van vrolijkheid dan geilheid. Lag wat mij betreft niet aan haar, maar meer aan mij omdat ik het mij anders had voorgesteld.
Terug in de bar was die inmiddels in de avondmodus overgegaan. Donkerder, hardere muziek, andere dames en mannen en meer en luidere conversatie en hier en daar een dansend/schuifelend koppeltje. Niet mijn ding, ik hou meer van de rust overdag.
Vervolgens bedacht om de dag af te sluiten met een massage bij Lulu.
Voor mij de eerste keer, maar dat bleek dus een goede zet. Ik heb van haar een stevige maar wel heel ontspannende variant van een Thaise massage gehad. Dat ga ik zeker nog eens herhalen.
Tenslotte helemaal relaxed en voldaan zo rond 20:00 uur naar huis vertrokken.
Ik ga zeker weer een keer, hoogstwaarschijnlijk overdag, terugkomen.

Ik was er zondag, met de bedoeling rond acht uur te vertrekken.
Het werd toch later. Tussen 20:00 en 21:00 vertrokken de meesten, zowel bezoekers als dames.
Rond tienen zat ik in de rooktent met een veelpleger te babbelen. En had besloten nog 1 drank te doen en dan te vertrekken. In de bar aangekomen, was helemaal leeg. Dacht maar weer terug naar de rooktent waar het nog heel gezellig werd. Een dame kreeg een lachbui en was op het minst gezegd heeel aanstekelijk.
Prima dag beleefden ik ben er morgen weer.

Had in de middag 28 dames geteld en miste een paar gezichten. Dus ik schat tussen de 30 en 35 dames.

Brunch was zoals altijd zeer uitgebreid met frites en kip in pittige tomaten saus. Overgebleven van gisteren? Na 14:00.zag ik nog pasta.
Avond eten waren stukjes biefstuk (runder wokpuntjes) en schitzel. Lekker krokant met citroen er overheen.

Terug
Bovenaan Onderaan