Paar week geleden zie ik haar, maar raam was zonder naam dus weet ik niet zeker dat het Yessy was.Voor de mensen die nog geïnteresseerd zijn in Yessy. Mega dikke iets oudere latina in de passage . Kijkt niet altijd vriendelijk. Ze gaat zaterdag terug naar Santa domingo en zegt niet meer terug te komen. Dus mocht je nog een keer mega benen en billen willen proeven. Yessy is er nog een kleine week. Kijkt idd niet vriendelijk maar als je van zulke lichamen houd is Yessy bij uitstek de lekkerste van Nl ( achter het raam )
Zaterdag zie ik haar naam en stap binnen. Eerste keer, verrassing hoop ik.
Lekker billen, maar vanaf het begin voelt ze afstand.
Doet haar bh (of bikini top) niet uit, denk ik niet veel over maar beetje vreemde.
Wassen en gelijk op bed ze begint zo snel om te pijpen (met), geen warmup knuffelen, niets.
Beste goed pijpen, maar nog een keer snel 'seks nu!'.
Missio, ze doet haar benen niet helemaal open (blijft nog afstand...) ... Wat is er denk ik? Kan ik niet dieper gaan?...
Eindelijk benen beetje meer open, maar onder korte tijd begint ze om te kreunen... Wat is dit grapje?...
En nog haast "kom!"... Nee nog niet... Doggy op zijkant van bed , Ja haar billen is uitstekend.
Als ik klaar was, wil ik meteen weg gaan...
Herhaling ? Nooit....
Bad mood day? Eind van haar shift (het was rond 1800)? Weet van niets behalve een slechte ervaring heb ik gehad.