- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 5,00 ster(ren)
- Anaal bij sekswerker
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Anaal
- Pijpen zonder condoom
- Kontlikken door klant
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- West-Europees
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Blond
- Cupmaat
- C (fake)
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Woensdag
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/shemales/prive-ontvangst/amsterdam/7619721-yessy-ts
- Totale kosten (in euro)
- 150
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Vorig jaar voor de lockdown bij deze dame geweest. Ze was toen net in Nederland, de wallen waren dicht, mijn telefoongegevens van andere dames was ik kwijt. Gelukkig nu weer terug.
Ze zag er aantrekkelijk uit. Veel foto's en video's.
Ik erheen. Makkelijk parkeren. Ze zat in een typische expatflat. Was netjes en schoon.
Dame ziet er precies uit zoals op de foto's. De sex was heel goed. Zeker voor een eerste keer. Tongzoenen was zalig. Wat niet in haar mogelijkheid staat is kontlikken maar ze is dol op om gerimt te worden. Geen straf. Hele mooie ronde en schone kont. Hen haar uitgebreid gelikt. Ze is niet groot geschapen. 15cm maar het was lekker om op te zuigen. Ze houdt van foto's en filmpjes maken. Ze heeft me met mijn telefoon gefilmd toen ik haar pijpte..look to the camera baby. Mocht haar ook fotograferen. Onherkenbaar weliswaar. Ook heeft ze een filmpje van ons beide gemaakt waarin ik achter haar zit en ze haar tong in mijn mond steekt. Erg geil. Neuken was zalig Kortom een uur heel veel lol gehad voor 150 euro.
In haar advertentie staat nu dat haar afkomst Amerikaans is maar dat klopt niet. Ze is Spaans zei ze me toen. Geen idee waarom ze dat doet. Zelfs de hele goeie doen dat wel eens. Dit was anderhalf jaar geleden en niet meer teruggeweest.
Die reden is Emilly. Toen ik haar bezocht was ik haar nummer kwijt..
Je kan ze goed vergelijken. Beiden bttm, beiden beetje curvy etc.
Tja en met geen overschot aan tijd dan naar Emilly. Ken ik al 20 jaar..
Desondanks vind ik deze dame een aanrader. Spreekt goed Engels, ziet er goed en vrouwelijk uit en is heel goed in haar hygiene.
Ze zag er aantrekkelijk uit. Veel foto's en video's.
Ik erheen. Makkelijk parkeren. Ze zat in een typische expatflat. Was netjes en schoon.
Dame ziet er precies uit zoals op de foto's. De sex was heel goed. Zeker voor een eerste keer. Tongzoenen was zalig. Wat niet in haar mogelijkheid staat is kontlikken maar ze is dol op om gerimt te worden. Geen straf. Hele mooie ronde en schone kont. Hen haar uitgebreid gelikt. Ze is niet groot geschapen. 15cm maar het was lekker om op te zuigen. Ze houdt van foto's en filmpjes maken. Ze heeft me met mijn telefoon gefilmd toen ik haar pijpte..look to the camera baby. Mocht haar ook fotograferen. Onherkenbaar weliswaar. Ook heeft ze een filmpje van ons beide gemaakt waarin ik achter haar zit en ze haar tong in mijn mond steekt. Erg geil. Neuken was zalig Kortom een uur heel veel lol gehad voor 150 euro.
In haar advertentie staat nu dat haar afkomst Amerikaans is maar dat klopt niet. Ze is Spaans zei ze me toen. Geen idee waarom ze dat doet. Zelfs de hele goeie doen dat wel eens. Dit was anderhalf jaar geleden en niet meer teruggeweest.
Die reden is Emilly. Toen ik haar bezocht was ik haar nummer kwijt..
Je kan ze goed vergelijken. Beiden bttm, beiden beetje curvy etc.
Tja en met geen overschot aan tijd dan naar Emilly. Ken ik al 20 jaar..
Desondanks vind ik deze dame een aanrader. Spreekt goed Engels, ziet er goed en vrouwelijk uit en is heel goed in haar hygiene.