Recensie Yesi/Gaby, Rotterdam 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Henkj179

Wandelaar
Forumpionier
73
07/07/21
66
11
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Fisting
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Squirting
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/rotterdam/6453012-gaby
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Deze dame bezocht na wat app contact, blijkt heel slecht Nederlands of Engels te spreken, eigenlijk alleen maar Spaans.
Had duidelijk afgesproken voor Fisting bij mij en Squirting door de dame, helaas squirting lukt niet met deze dame, had het van te voren en bij binnenkomst gevraagd, maar helaas zat er gewoon niet in, wel geprobreerd maar naar mijn idee alleen maar (fake) klaargekomen door de dame.
Fisting, nou voor dat ik dat had uitgelegd, bleek ze geen handschoen niets te hebben, ze heeft het even zo zonder handschoen geprobeerd tot er heel klein beetje poep aan der had zat.
Dus ook geen succes geweest.
De clitorus van 3 komma nog wat cm heb ik niet kunnen vinden, gewoon normale grote en plek.
Pijpen was wel goed, dat was gewoon lekker.
Neuken ook niets mis mee, maar ook hier fake geluidjes.
Ik ben na 40 min weggegaan, ik kon zonder meer nog een massage krijgen maar daar heb ik voor gepast, al met al was bezoek niet verkeerd maar was niet wat er naar mijn idee duidelijk was afgesproken.
Over de kamer en hygiëne, kan ik kort zijn, matig dus

En weer een nieuwe naam Yesi, zou nu ook Engels en Nederlands spreken, mensen communicatie is gewoon heel moeilijk met deze dame, Alleen Spaans dus.
Dan nog steeds die beschrijving van een clitoris van 3,9 Cm, geloof mij, deze is net alles van de meeste andere vrouwen, niet groot of bijzonder, gewoon een clitoris niets mee of minder, ga je voor iets bijzonders, niet doen is mijn adview, wil je gepijpt worden en neuken, dat kan prima.

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan