- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 4,00 ster(ren)
- Prostaat massage bij klant
- 3,00 ster(ren)
- Extra's
- Fisting
- Pijpen zonder condoom
- Squirting
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Onvoldoende
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 35-40
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- C
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 45 minuten
- Dag
- Zaterdag
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/rotterdam/6453012-gaby
- Totale kosten (in euro)
- 150
- Algemene beoordeling
- 3,00 ster(ren)
Deze dame bezocht na wat app contact, blijkt heel slecht Nederlands of Engels te spreken, eigenlijk alleen maar Spaans.
Had duidelijk afgesproken voor Fisting bij mij en Squirting door de dame, helaas squirting lukt niet met deze dame, had het van te voren en bij binnenkomst gevraagd, maar helaas zat er gewoon niet in, wel geprobreerd maar naar mijn idee alleen maar (fake) klaargekomen door de dame.
Fisting, nou voor dat ik dat had uitgelegd, bleek ze geen handschoen niets te hebben, ze heeft het even zo zonder handschoen geprobeerd tot er heel klein beetje poep aan der had zat.
Dus ook geen succes geweest.
De clitorus van 3 komma nog wat cm heb ik niet kunnen vinden, gewoon normale grote en plek.
Pijpen was wel goed, dat was gewoon lekker.
Neuken ook niets mis mee, maar ook hier fake geluidjes.
Ik ben na 40 min weggegaan, ik kon zonder meer nog een massage krijgen maar daar heb ik voor gepast, al met al was bezoek niet verkeerd maar was niet wat er naar mijn idee duidelijk was afgesproken.
Over de kamer en hygiëne, kan ik kort zijn, matig dus
Had duidelijk afgesproken voor Fisting bij mij en Squirting door de dame, helaas squirting lukt niet met deze dame, had het van te voren en bij binnenkomst gevraagd, maar helaas zat er gewoon niet in, wel geprobreerd maar naar mijn idee alleen maar (fake) klaargekomen door de dame.
Fisting, nou voor dat ik dat had uitgelegd, bleek ze geen handschoen niets te hebben, ze heeft het even zo zonder handschoen geprobeerd tot er heel klein beetje poep aan der had zat.
Dus ook geen succes geweest.
De clitorus van 3 komma nog wat cm heb ik niet kunnen vinden, gewoon normale grote en plek.
Pijpen was wel goed, dat was gewoon lekker.
Neuken ook niets mis mee, maar ook hier fake geluidjes.
Ik ben na 40 min weggegaan, ik kon zonder meer nog een massage krijgen maar daar heb ik voor gepast, al met al was bezoek niet verkeerd maar was niet wat er naar mijn idee duidelijk was afgesproken.
Over de kamer en hygiëne, kan ik kort zijn, matig dus