Fleur is een schatje je gaat er nog bij gaan ben ik zeker van en de ontvangst is zeer discreet.Ontvangt deze club discreet
Zou eend fleur willen uit proberen
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenFleur is een schatje je gaat er nog bij gaan ben ik zeker van en de ontvangst is zeer discreet.Ontvangt deze club discreet
Mooi!Fleur is een schatje je gaat er nog bij gaan ben ik zeker van en de ontvangst is zeer discreet.
Schrijf je jouw ervaring dan ook eens neer. Maar dan wel in Fleur haar reeds bestaande recensie . Dan blijft het overzichtelijk.Ontvangt deze club discreet
En parkeren geen probleem, parking lidlMooi!
Lidl, gewoon vanachter op de parkingEn parkeren geen probleem, parking lidl
Ik parkeer mij altijd achteraan aan dat kinderdagverblijf.Lidl, gewoon vanachter op de parking
Klopt jou prijs in de recensie?Niets op aan te merken, zeer passioneele dame, wel voller type
Idd 60min aangepastKlopt jou prijs in de recensie?
Was de extra anaal de moeite waard. Want dit durft nogal eens tegenvallen bij DVP's die dit aanbieden.Niets op aan te merken, zeer passioneele dame, wel voller type
Ja hoor! Zeer knappe en verzorgde dame, lief, attent, leuke babbel en nog veel leuker spelen. Een dame die, als je die correct behandeld, je een top tijd geeft!Zijn de foto's van Yentel op Redlights in lijn met de realiteit? Ik hou wel van vrouwen waar wat "pak" aan is, maar het moet voor mij persoonlijk niet meer zijn dan wat er op Redlights staat.
Dank voor de verificatie.
Roodachtig haar. Geloof me, dat is het laatste waar je zal naar kijken....Welke kleur haar heeft Yentel nu? Ik zie op Redlights foto's met een blonde carré, met lang zwart fijn krullend en met ros lang haar...
OK, date geboekt. Ik schrijf erna wel een recensie...Roodachtig haar. Geloof me, dat is het laatste waar je zal naar kijken....
Ervaring mee en is voor mij, als groentje hierin, wel goed. Zeker vermelden op voorhand en 50€ meerprijs.OK, date geboekt. Ik schrijf erna wel een recensie...
Zijn er heren die ervaring hebben met de anale sex die Yentel aanbiedt (ik heb binnenkort een date met haar)? Is de meerprijs de moeite? En moet dat op voorhand gemeld worden bij de boeking?
Dank hiervoor! Ik heb door corona-besmetting de date helaas moeten annuleren. Ik boek gauw weer een nieuwe.Ervaring mee en is voor mij, als groentje hierin, wel goed. Zeker vermelden op voorhand en 50€ meerprijs.
Fantastisch. Dan doe ik het zo.Bellen naar instituut René is de gemakkelijkste manier.
Geile, lieve en mooie griet. Je zult wel zien!Fantastisch. Dan doe ik het zo.