- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 5,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 5,00 ster(ren)
- Highclass companion
- 4,00 ster(ren)
- Extra's
- Bare seks
- Beffen
- Klaarkomen op lichaam
- Penismassage
- Pijpen deepthroat
- Pijpen zonder condoom
- Tussen borsten (russisch)
- Vingeren
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- West-Europees
- Leeftijd
- 18-25
- Haarkleur
- Donkerblond
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.50 m - 1.60 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Donderdag
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/profiel/yenka/
- Totale kosten (in euro)
- 200
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Had Yenka al eens in heppen ontmoet en had toen echt spijt haar niet vaker bezocht te hebben. Toen ik de nieuwe ad zag was de beslissing dan ook heel snel gemaakt!
In heppen was ze nog heel verlegen, maar wat een mooi meisje! Misschien het mooiste uitzicht in doggy dat ik ooit zag!
Nu ik haar in mechelen ontmoette was ze nog even on ge lo fe lijk prachtig. Waar ik in heppen nog een vluggertje deed, ging ik nu voor het volledige uur.
Deze keer was ze minder verlegen en al bijna meteen gingen alle kleren uit. Beetje spijtig ergens, in zo'n volledig uur bouw ik liever op en kleed ik haar liever zelf langzaam uit. Maar ze dacht waarschijnlijk dat ik kwam om te neuken en niet om over het mooie weer te praten (waar ik ze wel gelijk in geef
). Zoenen en tongzoenen was geweldig, ze voelde perfect aan hoe ik het graag had. En dat kan ik ook zeggen over het pijpen. Niet de meest acrobatische seks gehad, maar twee geweldige rondjes (de tweede keer kreunde ze heel lekker luid).
Nog steeds dat perfecte kontje, daar heb het laatste nog niet van gezien
Qua seks voor mij echt een 10/10, echt het soort meisje waar ik in het normale leven niet eens naar zou durven kijken. Hopelijk groeit het gfe gehalte ook nog , tussen de rondjes door knuffelen was leuk, maar ik babbel toch ook graag wat haha!
In heppen was ze nog heel verlegen, maar wat een mooi meisje! Misschien het mooiste uitzicht in doggy dat ik ooit zag!
Nu ik haar in mechelen ontmoette was ze nog even on ge lo fe lijk prachtig. Waar ik in heppen nog een vluggertje deed, ging ik nu voor het volledige uur.
Deze keer was ze minder verlegen en al bijna meteen gingen alle kleren uit. Beetje spijtig ergens, in zo'n volledig uur bouw ik liever op en kleed ik haar liever zelf langzaam uit. Maar ze dacht waarschijnlijk dat ik kwam om te neuken en niet om over het mooie weer te praten (waar ik ze wel gelijk in geef
Nog steeds dat perfecte kontje, daar heb het laatste nog niet van gezien
Qua seks voor mij echt een 10/10, echt het soort meisje waar ik in het normale leven niet eens naar zou durven kijken. Hopelijk groeit het gfe gehalte ook nog , tussen de rondjes door knuffelen was leuk, maar ik babbel toch ook graag wat haha!
Laatst bewerkt door een moderator: