Voormalig lid 1943
Stamgast
- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Highclass companion
- 4,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Ja
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- West-Europees
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Bruin
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Dag
- Maandag
- Link naar advertentie
- https://www.ds-girls.nl/dame/?girlName=Yazmine
- Totale kosten (in euro)
- 80
- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
Gek dat er niet eerder is geschreven over deze heerlijke en mooie meid. Ik kwam bij DS weer over de vloer. Ik zag Yazmine zitten en ik dacht woow wat een lekkerding!
Na een voorstelronde uiteraard voor haar gekozen. Met een appetijtelijk uitzicht de trap naar boven gegaan. Eenmaal op kamer een beetje elkaar leren kennen. Na een korte talk overgegaan naar onze intieme gedeelte. Beetje voorspel, kusjes hier en daar. Ik was botergeil en mn stamper stond keihard overeind. Cd ging erom en Yazmine begon heerlijk te slurpen. Lekker diep en met veel speeksel! Na een poosje genoten te hebben, lekker in diverse standjes zitten ketsen. Ik kwam grommend klaar in haar kutje met cd?
Yazmine is een jong meid, ziet er heerlijk uit en je hebt een leuk tijd mee. Dit smaakt naar meer?
Na een voorstelronde uiteraard voor haar gekozen. Met een appetijtelijk uitzicht de trap naar boven gegaan. Eenmaal op kamer een beetje elkaar leren kennen. Na een korte talk overgegaan naar onze intieme gedeelte. Beetje voorspel, kusjes hier en daar. Ik was botergeil en mn stamper stond keihard overeind. Cd ging erom en Yazmine begon heerlijk te slurpen. Lekker diep en met veel speeksel! Na een poosje genoten te hebben, lekker in diverse standjes zitten ketsen. Ik kwam grommend klaar in haar kutje met cd?
Yazmine is een jong meid, ziet er heerlijk uit en je hebt een leuk tijd mee. Dit smaakt naar meer?