WHEM Yaya, Brugge

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik heb kunnen genieten van de dame, een goede massage ontvangen, wel enkel rug massage. Na omdraaien start ze met de afwerking geen massage van de voorkant.
Ik zie daar zeker geen man in de mooie dame.

Bij Yaya langsgeweest te Waardamme voor een uurtje massage. Is in villa met poort die ze open doet als je er bent zodat je kan binnen rijden en dan sluit.
Yaya wacht je dan op aan de deur, wel mooie en vriendelijke dame die vlot Engels praat. De massage zelf, eerst gaat ze haarzelf wat verfrissen, ik thuis reeds douche genomen. Na een 5 minuten is ze terug en mag je gaan liggen. Dan veel en lang benen, tussen door regelmatig met 1 hand op gsm bezig. Dan wat rug wrijven, allemaal heel zacht en terug regelmatig op gsm. Duurt allemaal wat lang voor de body to body en de teasing begint. Omdraaien en voorkant, geen massage enkel de afwerking waar je ondertussen wel de mooie borsten mag aanraken.
Waarschijnlijk geen herhaling voor massage, misschien wel eens voor extra's.

Laatst bewerkt:
20 februari eens een bezoekje gebracht en zeker een mooie dame voor haar leeftijd (50). Massage was zeker goed en communicatie liep vlotjes ( spreekt goed Engels ). Extras kwamen niet ter sprake dus weet niet of ze dit doet. Locatie zeer discreet, in een villatje waar je kan parkeren achter een gesloten poort.

Zeker de moeite waard naar mijn mening.

Terug
Bovenaan Onderaan