- Intiem
- 2,00 ster(ren)
- Pijpen
- 3,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 4,00 ster(ren)
- Highclass companion
- 2,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Ja
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 18-25
- Haarkleur
- Blond
- Cupmaat
- A
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Dag
- Dinsdag
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/hi-guys-my-name-is-yasmineim-new-here-ready-to-meet-me.html
- Totale kosten (in euro)
- 60
- Algemene beoordeling
- 3,00 ster(ren)
Afspreken ging redelijk vlot.
Bij aankomst kwam er een knappe / jonge fijne verschijning de deur open doen.
Foto's zijn reëel en weergeven goed hoe ze echt is.
Alleen jammer dat ze bitter weinig zegt, weinig animo, lijkt allemaal heel ongeïnteresseerd.
Kom ik aan op de kamer , doet ook geen aanstalten om iets te zeggen.
Na betaling vroeg ik of ik me kon opfrissen, krijg ik een rare blik toegeworpen en zegt ze " yes of course " en wijst ze naar de badkamer.
Ik dacht al bij mezelf " Oh boi .. Dit belooft wat te worden .. "
Nuja eenmaal aan de daad , komt ze heel koel over / eerder beetje onwennig als ik het zo mag zeggen?
ze neemt rustig haar tijd om je jonge heer te verwennen. Na een poosje vraagt ze of het condoom erover mag en of ze mag pijpen.
Deed ze op zich niet slecht ,maar met weinig overgave / gevoel.
Tijdens de sex houd ze haar hand steeds rond de penis (Schrik dat de condoom af zou vallen ?)
Moet wel zeggen, dat ze echt wel een strak is. Nuja na een poosje laat ze toch los maar blijft in een rare positie on top zitten.
Na klaar komen blijft ze nog even rustig pompen.
Na de daad vroeg ik haar dat ze precies niet veel van zegs is , antwoord ze koel " There is nothing to say "
Toch heb ik ze uiteindelijk toch een beetje aan het babbelen gekregen.. Bleek dat ze voor de eerste keer in België is.
Conclusie : Ik denk dat ze redelijk nieuw in het vak is en het daarom nog allemaal beetje onwennig is.
Voor mij geen herhalingsgevaar desondanks de knappe verschijning.
Bij aankomst kwam er een knappe / jonge fijne verschijning de deur open doen.
Foto's zijn reëel en weergeven goed hoe ze echt is.
Alleen jammer dat ze bitter weinig zegt, weinig animo, lijkt allemaal heel ongeïnteresseerd.
Kom ik aan op de kamer , doet ook geen aanstalten om iets te zeggen.
Na betaling vroeg ik of ik me kon opfrissen, krijg ik een rare blik toegeworpen en zegt ze " yes of course " en wijst ze naar de badkamer.
Ik dacht al bij mezelf " Oh boi .. Dit belooft wat te worden .. "
Nuja eenmaal aan de daad , komt ze heel koel over / eerder beetje onwennig als ik het zo mag zeggen?
ze neemt rustig haar tijd om je jonge heer te verwennen. Na een poosje vraagt ze of het condoom erover mag en of ze mag pijpen.
Deed ze op zich niet slecht ,maar met weinig overgave / gevoel.
Tijdens de sex houd ze haar hand steeds rond de penis (Schrik dat de condoom af zou vallen ?)
Moet wel zeggen, dat ze echt wel een strak is. Nuja na een poosje laat ze toch los maar blijft in een rare positie on top zitten.
Na klaar komen blijft ze nog even rustig pompen.
Na de daad vroeg ik haar dat ze precies niet veel van zegs is , antwoord ze koel " There is nothing to say "
Toch heb ik ze uiteindelijk toch een beetje aan het babbelen gekregen.. Bleek dat ze voor de eerste keer in België is.
Conclusie : Ik denk dat ze redelijk nieuw in het vak is en het daarom nog allemaal beetje onwennig is.
Voor mij geen herhalingsgevaar desondanks de knappe verschijning.