• De zoekmachine ligt er uit. Is bekend en in onderzoek.

Recensie Yasmine, Night Dreams, Brustem 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

ronny32m

Wandelaar
53
26/10/22
42
13
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Vandavond passeerde ik aan, en ben ik dus nog eens gaan wandelen op, de Chaussée d'Amour te Brustem.

Eerst was ik in in Heers en richting Crisnée eens gereden om te zien of daar wat was, maar er was bitter weinig te zien.
De lichten waren vaak wel aan, maar de dames zullen bezet geweeat zijn zo rond 11u 's avonds.

Vervolgends in Brustem eens op en af gereden om vervolgens aan de Jumbo te parkeren en de straat eens af te wandelen.

De laatste keer was ik daar in het begin ergens geweest, die review kan je hier vinden...
Maar die blondines van de avondshift van de Cats steken al zo lang in m'n hoofd, desondanks ze redelijk negatieve reviews hebben.

Toen ik aan de Cats passeerde, was ze wat aan het eten en ondertussen op haar GSM bezig, dus had ze geen oog voor me, jammer, even door gewandeld richting het tankstation voor wat drinken.
Van aan de zijde van het tankstation zag ik al 2 knappe dames aan de overzijde in de Night Dreams zitten.
Ééntje met lang donker haar en een blonde.

Toen ik het tankstation weer verliet, overgestoken en toen ik passeerde was die met het donkere haar me al aan het wenken.
Lekker gebruind lichaam met een erg mooie kont, ja, die had mn aandacht wel.

Langs de zijdeur me aangemeld en ze kwamen me met hun 2 begroeten, even vragen of ik misschien interesse had in beiden, maar dan toch geopteerd voor de donkere dame in kwestie.

Haar naam was Yasmine, een 26-jarige Roemeense. Erg mooi en lief meisje.
Ik betaalde 100 voor 20 minuutjes en mocht me naar kamer 2 bovenaan begeven.

Mooie kamer met airco. Yasmine kwam boven, ik ondertussen even handen gewassen aan de wasbak en ze zat al uitgekleed op het bed.

Nogmaals, erg mooie verschijning, goed engels, aangenaam om mee te praten.

Door naar de actie. Pijpen met condoom natuurlijk (zo'n dik rood gevalletje).
Vervolgens missionaris, doggy en cowgirl gedaan maar het was niet dat...
Tijdens doggy bvb wilde ze haar knietjes niet samen doen en steeds hield ze zo wat haar hand er tussen, wat de penetratie natuurlijk redelijk ondiep maakte.
Het ging erg moeilijk worden om zo klaar te komen met nog 5 minuten op de teller. Dus heb ik het haar maar met de hand laten afmaken...

Goesting voldaan, maar geen terugkeergevaar.
Toch liever een privé ontvangst voor dat geld, dan maak je nog kans op PZC...

Best zonde dat de Chaussée zo teleurstellend kan zijn.
 
Laatst bewerkt:
Herkenbaar, ik ben er al zeker 10j nergens meer binnen geweest. Bij aanvang van de date lijkt het altijd veelbelovend, maar eens de actie start teleurstelling alom. Knappe dames wel meestal maar daar houdt het op
 
Terug
Bovenaan Onderaan