Voormalig lid 7548
Stamgast
- Intiem
- 2,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Zoenen
- 1,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 1,00 ster(ren)
- Highclass companion
- 1,00 ster(ren)
- Extra's
- Pijpen zonder condoom
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Ja
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- Afrikaans
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Blond
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Mollig
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Maandag
- Link naar advertentie
- https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/arabische-meid_7787821
- Totale kosten (in euro)
- 200
- Algemene beoordeling
- 2,00 ster(ren)
Een aantal weken geleden deze dame bezocht. Contact via app is functioneel en duidelijk kwa verwachtingen om het inplannen van de date.
Yasmine is een Marokkaanse twintiger met een leuk gezicht maar een voller lichaam dan de foto's doen vermoeden. Dit verklaart waarschijnlijk waarom niet alles uit gaat terwijl er op zich niks mis mee is om je vormen te dragen. Daarnaast krijg je ook alle schoonheidsidealen zoals fake wimpers, nagels en lippen erbij, daar moet je van houden.
So far so good maar het vele geklets over a-erotische zaken, zelfs tijdens het neuken, zorgt er voor dat dit voor mij eenmalig geweest is.
Zoenen is nul, beffen niet eens aan gedacht, pijpen kan ze wel maar helaas niet zonder te praten en het neuken is er op gericht je zo snel mogelijk te laten komen.
Voor mij geen tweede keer!
Yasmine is een Marokkaanse twintiger met een leuk gezicht maar een voller lichaam dan de foto's doen vermoeden. Dit verklaart waarschijnlijk waarom niet alles uit gaat terwijl er op zich niks mis mee is om je vormen te dragen. Daarnaast krijg je ook alle schoonheidsidealen zoals fake wimpers, nagels en lippen erbij, daar moet je van houden.
So far so good maar het vele geklets over a-erotische zaken, zelfs tijdens het neuken, zorgt er voor dat dit voor mij eenmalig geweest is.
Zoenen is nul, beffen niet eens aan gedacht, pijpen kan ze wel maar helaas niet zonder te praten en het neuken is er op gericht je zo snel mogelijk te laten komen.
Voor mij geen tweede keer!