- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 3,00 ster(ren)
- Zoenen
- 3,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 4,00 ster(ren)
- Prostaat massage bij klant
- 4,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Vingeren
- Kontlikken door klant
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 30-35
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- D
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Shift
- Middag
- Dag
- Zaterdag
- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
Gisteren voor een 2e keer deze lekkere dame bezocht. Lekker, als je van puur natuur, grote borsten en een goddelijke ronde trillende kont houd met een smalle taille.
Lekker uurtje gespeeld waarin ze gewillig zich laat likken en vingeren en tot een hoogtepunt kwam. Na mijn vaste verkenning van begin spleet voorkant tot en met het einde aan de achterkant, heeft ze me lekker gepijpt. Daarna een aantal standjes geneukt en eindigend op mijn favoriet bij Yasmine, doggy style.
Ze heeft me nog even gemasseerd met wat chit chat. Niet noemenswaardig, maar wel het geboekte uurtje volgemaakt. Ik blijf me verbazen over dat lichaam van haar. Met mijn voorkeuren een dikke 9.
Lieve meid, wel wat lastig communiceren in NL en ENG maar dat mag de pret niet drukken.
Herhalingsgevaar 'permanent'!
Lekker uurtje gespeeld waarin ze gewillig zich laat likken en vingeren en tot een hoogtepunt kwam. Na mijn vaste verkenning van begin spleet voorkant tot en met het einde aan de achterkant, heeft ze me lekker gepijpt. Daarna een aantal standjes geneukt en eindigend op mijn favoriet bij Yasmine, doggy style.
Ze heeft me nog even gemasseerd met wat chit chat. Niet noemenswaardig, maar wel het geboekte uurtje volgemaakt. Ik blijf me verbazen over dat lichaam van haar. Met mijn voorkeuren een dikke 9.
Lieve meid, wel wat lastig communiceren in NL en ENG maar dat mag de pret niet drukken.
Herhalingsgevaar 'permanent'!