Voormalig lid 17643
Vaste klant
Niemand?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenHey. Yasmine hier he! Ik herriner mij u nog ! Gij had kei veel gedronken en ik had tegen u gezegd dat uw adem stonk! Sorry voor mij was dit een afknapper! Ik vind het heel oneerlijk dat dat ge het andersom gaat verkondigen! Maar Mss ben ik toen ook wat te grof geweest. Dus sorry voor dat ongemak dan! X YasmineOooit...
4 - 5 jaar (?) geleden. Toen ontving ze in Antwerpen naast de Zoo
(mond)hygiëne niet 100%
Alles kan tijdens de voorcommunicatie, maar als je toekomt blijkt dat niet het geval.
Knuffelen , zoenen (geen tong) en wat "dry humpen" gaat.
Pijpen (actief) was ze geen fan van
Pijpen (passief) von ze "niet prettig"
Dan maar de hand geslagen aan mezelf en snel terug buiten want een refund zat er toch niet in.
Nooit meer naar haar.
Misschien is het veranderd in de jaren? Ik ga 't niet uitzoeken
Hey. Yasmine hier he! Ik herriner mij u nog ! Gij had kei veel gedronken en ik had tegen u gezegd dat uw adem stonk! Sorry voor mij was dit een afknapper! Ik vind het heel oneerlijk dat dat ge het andersom gaat verkondigen! Maar Mss ben ik toen ook wat te grof geweest. Dus sorry voor dat ongemak dan! X Yasmine
Sorry. Wie ben jij dan?Sterk geheugen voor 1200 tot 1600 dagen geleden aan zo een vaag verhaal. Men zou toch denken dat er meer dan een zatlap tussen moet gezeten hebben in die tijdspanne daar aan de Zoo.
Was jij erbij?Sorry. Wie ben jij dan?
Euhm . Omdat hij mij ook heeft gezegd dat hij deze recensie heeft gegeven toen!
Ja idd . En er is maar een iemand die zoiets zou zeggen over mij..Wacht... Hij heeft u 4 tot 5 jaar geleden gezegd dat hij een recensie zou schrijven binnen 4 jaar? Want de recensie is van 4 April 2022.
Sorry. Wie ben jij dan?
Druk het uit in uren, 28.800 en 38.400 dat is nog indrukwekkender en doe het nog eens maal 60 en je hebt het in minuten.
.
Wtf. Ik lees nu gewoon die recensie! Ja! En das de enige persoon die zo iets over mij zou zeggen. Dus. Mijn geheugen is kei okDruk het uit in uren, 28.800 en 38.400 dat is nog indrukwekkender en doe het nog eens maal 60 en je hebt het in minuten.
.
Wacht... Hij heeft u 4 tot 5 jaar geleden gezegd dat hij een recensie zou schrijven binnen 4 jaar? Want de recensie is van 4 Apri
NeeWacht... Hij heeft u 4 tot 5 jaar geleden gezegd dat hij een recensie zou schrijven binnen 4 jaar? Want de recensie is van 4 April 2022.
Sommige ervaringen blijven altijd bij...... Zo heb ik een 7 tal jaren geleden een ts gehad die hem droog zonder cd wou binnenschuiven.... Ge moogt er donder op zeggen dat ik dit binnen 10 jaar nog ga herinneren . En haar gezicht vergeet ik nooit,,,,,Sterk geheugen voor 1200 tot 1600 dagen geleden aan zo een vaag verhaal. Men zou toch denken dat er meer dan een zatlap tussen moet gezeten hebben in die tijdspanne daar aan de Zoo.
Sommige ervaringen blijven altijd bij...... Zo heb ik een 7 tal jaren geleden een ts gehad die hem droog zonder cd wou binnenschuiven.... Ge moogt er donder op zeggen dat ik dit binnen 10 jaar nog ga herinneren . En haar gezicht vergeet ik nooit,,,,,
Sint janWoonde ze naast de Zoo?,
Druk het uit in uren, 28.800 en 38.400 dat is nog indrukwekkender en doe het nog eens maal 60 en je hebt het in minuten.
.
Sterk geheugen voor 1200 tot 1600 dagen geleden aan zo een vaag verhaal. Men zou toch denken dat er meer dan een zatlap tussen moet gezeten hebben in die tijdspanne daar aan de Zoo.
waarom deze quotes?@Yzs
Vanwaar deze quotes?
En haar piet, deed die ook mee? Asking for a friendYep, een tijdje gelden met Yasmine in Borsbeek afgesproken en het is me goed bevallen. Ysmine is heel vrouwelijk, tongzoent lekker en heeft een zalig kontje. Gedurende het uurtje lekker geknuffeld, tongzoenen, elkaar strelen op alle plaatsen en uiteindelijk heb ik mezelf klaargetrokken tegen haar kontje. Conclusie: Yasmine is heel vrouwelijk, sexy en lief. Voor mij voor herhaling vatbaar.
Ergens nog een linkje beschikbaar?