Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenNee, nog niet. Ik heb helaas toch wat minder tijd dan de bedoeling was. Ze zit nu ook weer verder weg. Maar ga het zeker proberen wanneer ik tijd heb en ze in de buurt is.Heb je ondertussen al met haar afgesproken?
Laat het maar weten, ik wil haar ook nog steeds een keer bezoeken. Weet jij ook wat ze vraagt voor een uurtje plezier?Ben gelukkig te weten dat haar nr weer actief is . Bel haar voor een afspraak. Is weer lang geleden. Dit keer ga ik voor een paar uur. Ik hou jullie op de hoogte
Thx, zijn er ook nog dingen waar ze extra voor vraagt of is dit inclusief de mogelijkheden die in haar advertentie staan?Normaal 180 voor een uur.
Hartelijk bedankt voor je snelle reactie. Als ze weer in Genk is en ik heb tijd dan ga ik haar zeker bellen.Normaal zijn er geen extra's . Zou haar gewoon even bellen
Een date met Yasmina al gehad?Ben gelukkig te weten dat haar nr weer actief is . Bel haar voor een afspraak. Is weer lang geleden. Dit keer ga ik voor een paar uur. Ik hou jullie op de hoogte
Klinkt goed. Maar waar ontvangt ze momenteel, want ze heeft 4 advertenties met allemaal een andere plaatsnaam? Een concrete plaats zou mij kunnen helpen om iets te plannen.Top service en er mag al eens gelachen worden. Girl next door type maar dan met giga borsten. Mijn 45 min waren zelfs uitgelopen tot een uur.
Ik heb haar met oudjaar ontmoet bij villa Valentino in Kermt. Ze heeft daar een vaste kamer. Haar prijzen zijn kamer inclusief en vallen best mee.Klinkt goed. Maar waar ontvangt ze momenteel, want ze heeft 4 advertenties met allemaal een andere plaatsnaam? Een concrete plaats zou mij kunnen helpen om iets te plannen.
Wat valt best mee?Ik heb haar met oudjaar ontmoet bij villa Valentino in Kermt. Ze heeft daar een vaste kamer. Haar prijzen zijn kamer inclusief en vallen best mee.
Alles valt best mee. Ik geef haar een "dikke" 8 op 10.Wat valt best mee?
Die tieten van haar ... Niet normaal gewoon, je ziet - op foto tenminste - ook niet dat ze bijgewerkt zijn
Voor prijzen zal je haar zelf moeten bellen. Daar moei ik mij niet mee…Ik bedoel eigenlijk de prijs. Wat vraagt ze voor half uur of uur?
Staat trouwens ook in dat ze squirt, ervaring mee? Hoewel het gewoon lijkt of ze bijna alles aangeduid heeft.
Bedankt voor je bijdrage, ze staat nog altijd hoog op mijn lijstje. Misschien kan je ook een recensie topic over haar aanmaken? Dan krijgen wij nog wat extra informatie.Ik heb haar met oudjaar ontmoet bij villa Valentino in Kermt. Ze heeft daar een vaste kamer. Haar prijzen zijn kamer inclusief en vallen best mee.
Zeker niet aangeraden,Bedankt voor je bijdrage, ze staat nog altijd hoog op mijn lijstje. Misschien kan je ook een recensie topic over haar aanmaken? Dan krijgen wij nog wat extra informatie.
Heb zelfs speciaal een account aangemaakt om jullie hiervoor te behoeden.Bedankt voor je bijdrage, ze staat nog altijd hoog op mijn lijstje. Misschien kan je ook een recensie topic over haar aanmaken? Dan krijgen wij nog wat extra informatie.
Heb zelfs speciaal een account aangemaakt om jullie hiervoor te behoeden.Heeft ze striemen ? En is ze wat bruin getint en op foto lijkt eerder dat ze hangborsten heeft?
Bedankt, ik begrijp uit jouw verslag dat haar gebit dus niet compleet is, klopt dat?Zeker niet aangeraden,
Net een uurtje genomen en,
Ik loop er net buiten en heb spijt dat ik bij binnenkomst niet mijn eerste gevoel heb gevolgd.
Geen girl nex door type
Maar eerder een jordaanse bomma met tanden te kort nix geils aan gwn wie vind dat ze een 8/10 is snap ik zeker niet vingeren kan niet enkel buiten kant pijpen is ook niet wow ...
enorm vuile kamer, je krijgt ziektes enkel van in die kamers al gwn
Enigste lichtpuntje
Is dat ze enorm stevige massages geeft en daar wel weet wat ze doet.
mijn aanraden
Zeker niet doen ...
Ik ging voor de borsten maar die waren ook zeker niet zoals op de foto ze is ook een pak steviger en enorm veel striemen ik ga hier ook stoppen want ze is het verder ook gwn niet waart
Heb zelfs speciaal een account aangemaakt om jullie hiervoor te behoeden.
Prijzen zijn
180-1u
150-45min
110-30min
Ze ontvangt in villa valentino kamer 6
Maar nogmaals zeker niet waart !
Heb zelfs speciaal een account aangemaakt om jullie hiervoor te behoeden.
Prijzen zijn
180-1u
150-45min
110-30min
Ze ontvangt in villa valentino kamer 6
Maar nogmaals zeker niet waart !
Zie bericht #52waar ergens in Wettteren ontvangt ze ? Thanks