• De zoekmachine ligt er uit. Is bekend en in onderzoek.

Recensie Yaris, hofje 19? Leeuwarden 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Hobbybob

Vaste klant
227
08/09/21
179
19
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
40
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Recent een bezoekje gebracht aan Yaris en vol tevredenheid de deur uitgegaan. Wat kan deze dame pijpen zeg, ballen worden ook lekker meegenomen. Uiteindelijk lekker in Doggy afgemaakt. Heerlijke 20 minuten!
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Wat een geil wijf! Mooi koppie met beugeltje in de mond. Voor vijf tientjes uiterst relaxed aan de slag. Vooraf werd ik door haar gewassen en vervolgens aan de slag: tongzoenen, tepels zuigen (deed zij ook terug) en prima pijpsessie waarbij m'n zak uitgebreid werd gelikt. Kreeg de vraag of ik anaal gestimuleerd wilde worden maar vriendelijk afgeslagen. Daarna zij om top en afgemaakt in missio. Lekkere beurt gehad. Spreekt een klein woordje Nederlands.
 
geen wonder ze zit ook niet in 19 maar in 18,
mooi lullig voor je deze desinfo
ze is nu aanwezig dagelijks vanaf opening Hofje
Hoezo desinfo Jozo? er staat duidelijk een vraagteken bij het kamernummer. Daarbij is de dame qua uiterlijke kenmerken heel duidelijk beschreven door meerdere wandelaars dus je daar achter verschuilen is wel een beetje flauw (snap je hem? jozo/flauw ;-))
 
Het is dat jíj weet dat je er hooguit 1 nummer naast zit. Maar dat weet een ander niet. Yariz lijkt bovendien qua beschrijving ook nog eens op haar (ik denk) nichtje Margarita op 17. En die zijn ook al door elkaar gehaald. Beschrijvingen Yariz komen trouwens niet exact overeen.
 
Het is dat jíj weet dat je er hooguit 1 nummer naast zit. Maar dat weet een ander niet. Yariz lijkt bovendien qua beschrijving ook nog eens op haar (ik denk) nichtje Margarita op 17. En die zijn ook al door elkaar gehaald. Beschrijvingen Yariz komen trouwens niet exact overeen.
Nou ja, als jij dit allemaal lastig te behappen vind zij dat zo. Misschien kan de Admin het kamernummer aanpassen? Persoonlijk vind ik de beschrijvingen die hier genoemd worden onmiskenbaar naar 1 dame in het hofje leiden maar misschien zitten er intussen meerdere latina's met een beugel? Daarbij denk ik dat het handig is -als mensen blind varen op recensies- om aan de deur even te vragen met welke dame je van doen hebt.....
 
Terug
Bovenaan Onderaan